Gå til innhold

Lord of the Rings Online til Europa (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare de gode? Hrmf, synes det var litt irriterende da men men. Hadde likt å halte rundt i Midgard som et troll jeg, som bare kan være ute når det er mørkt og ingen sol :p

 

Håper dette blir noe bra. Personelig synes jeg det kan bli for mye av ringenes herre universet og det må da gå ann å skape noe NYTT og ikke ta kilder fra eksisterende materiell.

Lenke til kommentar

Kunne sikkert blitt fint. Men jeg har liten tro på spillet, det går nok i de samme banene som alle de andre mmorpgene der ute. Singleplayer er og forblir det rette for meg.

 

Jeg elsker selv tolkiens fantastiske verden og er stor fan av samtlige av bøkene hans. Men jeg er redd dette spillet blir et rent profittjag uten sjarm og muligheter for spillerene å oppleve en ekte tolkiens historie.

Lenke til kommentar

Er ganske skeptisk til dette spillet, har sett noen filmer fra det og det ser ikke direkte lovende ut.. Elsker tolkiens verden og synes det er synd om det lanseres enda mer søppelutgivelser som spotter dets navn! :(

Men for all del, er spent på om de får til noe tøft..

 

D&D Online trur jeg ikke jeg gidder å prøve engang, ser utrolig dårlig ut, skal mange gode anmeldelser til for at jeg skal vurdere det.

 

Som flere her har sagt, gleder meg sykt til Age of Conan.. Det høres ufattelig fett ut..

Lenke til kommentar
Dette blir bra, jeg gleder meg, blir sikkert det første online spillet jeg kommer til å spille, håper IKKE at det kommer til å koste penger for å spille!

5696221[/snapback]

Noe det helt 100% sikkert kommer til å gjøre. Når skal folk forstå at online-spill krever både tid og arbeid fra mennesker som faktisk vil ha betalt?

 

Will a regular fee be required to play?

 

Yes, but the amount of the subscription fee has not yet been determined.

 

Personlig kommer også jeg til å vente på AoC. (som også vil koste penger pr måned)

Lenke til kommentar

Noen veldig merkelige uttalelser på FAQ'en på hjemmesiden...

http://lotro.turbine.com/?page_id=56#gameplayquestions30

{

Is there PvP in LOTRO?

While there is some (but very little) precedent for PvP in the lore, it doesn't fit into Tolkien's world in the usual way that PvP fits into MMORPG's. In light of this, the design team is looking at PvP alternatives that will satisfy those who enjoy competitive play, while preventing scenarios such as Elves "ganking" Hobbits in the Shire.

}

 

De har sikkert rett i at det ikke er i Tolkiens ånd med PvP, men den siste delen av svaret ... huh?? :hmm:

 

Er jo bare å trekke paralellen til WoW. Som sikkert de fleste har skjønt er også WoW basert på Lotr, men selvsagt videreutviklet av Blizzard. Ikke akkurat så mye ganking av gnomer her heller (ja vet at gnomer ikke er hobbiter). Måtte jo ærlig talt hatt med raser på Sauron-siden for å fått PvP.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Noen veldig merkelige uttalelser på FAQ'en på hjemmesiden...

http://lotro.turbine.com/?page_id=56#gameplayquestions30

{

Is there PvP in LOTRO?

While there is some (but very little) precedent for PvP in the lore, it doesn't fit into Tolkien's world in the usual way that PvP fits into MMORPG's. In light of this, the design team is looking at PvP alternatives that will satisfy those who enjoy competitive play, while preventing scenarios such as Elves "ganking" Hobbits in the Shire.

}

 

De har sikkert rett i at det ikke er i Tolkiens ånd med PvP, men den siste delen av svaret ... huh?? :hmm:

 

Er jo bare å trekke paralellen til WoW.  Som sikkert de fleste har skjønt er også WoW basert på Lotr, men selvsagt videreutviklet av Blizzard.  Ikke akkurat så mye ganking av gnomer her heller (ja vet at gnomer ikke er hobbiter).  Måtte jo ærlig talt hatt med raser på Sauron-siden for å fått PvP.

5707685[/snapback]

WoW er ikke basert på Lotr I DET HELE TATT! WoW er basert på Warcraft. Et spill som kom ut i 1994. (og et univers som har ekspandert over flere bøker og spill)

 

Og det de mener med svaret sitt er at spillet bare har 'gode raser' så at de skal slåss mot hverandre blir usannsynlig, derfor må de komme opp med en 'snedig måte' å løse dette på.

Lenke til kommentar

Det er derfor jeg sette spørsmåls tegn ved at du bare får spille som gode typer. Om de hadde gjort det slik at du kan spillet ond også (for gudene skal vite det er mye onde skapninger i LOTR) så hadde det blitt mye enklere å lage et PvP miljø, for hva er vel et MMORPG uten PvP?

Lenke til kommentar
[WoW er ikke basert på Lotr I DET HELE TATT! WoW er basert på Warcraft. Et spill som kom ut i 1994. (og et univers som har ekspandert over flere bøker og spill)

5715319[/snapback]

LOL... I DET HELE TATT?

 

Hvor gammal er du? WoW er basert på Warcraft 1,2,3 som igjen er basert på LotR. Litt overaskende at du ikke har fått med deg de slående likhetene... Eksempelvis orcs and humans, alver, troll, undead, ørner man kan "mounte" etc. Tolkien oppfant ork'er. Du husker sikkert også at Gandalf satt på ørn når han rømte fra toppen av tårnet til Sarumann. Selvsagt har ikke Blizzard kjøpt lisensen, men scopene er totalt sammenlignbare.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...