Gå til innhold

Oppgrader Vista uten ny pakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen etter, sier bare jeg. Debian linux har vel hatt muligheten til dette temmelig lenge. Jeg oppdaterte f.eks. min maskin fra Ubuntu 4.10 til 5.04 uten å måtte reinstallere eller sette inn en CD til å installere fra. Endre et par linjer i en konfigurasjonsfil, kjøre to kommandoer i kommandolinjen, en reboot etterpå for sikkerhets skyld, og alt er oppgradert. :)

Lenke til kommentar
Velkommen etter, sier bare jeg. Debian linux har vel hatt muligheten til dette temmelig lenge. Jeg oppdaterte f.eks. min maskin fra Ubuntu 4.10 til 5.04 uten å måtte reinstallere eller sette inn en CD til å installere fra. Endre et par linjer i en konfigurasjonsfil, kjøre to kommandoer i kommandolinjen, en reboot etterpå for sikkerhets skyld, og alt er oppgradert. :)

5687849[/snapback]

 

Nytt er det kanskje ikke, men det er jo en god ide allikevel synes jeg.

 

AtW

Lenke til kommentar
Dette må være det smarteste M$ har kommet frem til på lenge! Men M$ vil nok spare litt på det, med tanke på å slippe og lage så mange esker. :)

5687357[/snapback]

Enig i at dette er bra gjort av M$. :)

 

Men for å spre litt galle her også :p (som onde tunger skal ha det til at jeg gjør) så håper jeg de bruker et fornuftig distribusjonssystem som f.eks bit torrent i stedet for kun Internett Explorer nedlasting. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...