Gå til innhold

Nyheter: Tar ikke telefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan disse tallene stemme? Hele 33% som ikke svarer hvis nummeret ikke står i kontaktboka? Hadde det vært snakk om hemmelig nummer kunne jeg forstått det, da disse tidligere har blitt mye benyttet av selgere - men ukjente nummer??

 

Jaja, dette er jo noe å tenke på når man ringer fra venns/kjæreste/familie/jobbens eller andres telefoner.. Nordmenn er rare!

 

Ang. hemmelig nummer og selgere: Di siste to-tre åra har jeg opplevd at selgere i stadig større grad bruker vanlige tlf-nummer. (ikke skjult)

Lenke til kommentar

Jeg tar telefonen uansett, men hvis det er noen som bare vil plage meg (les: telefonselgere), så legger jeg enten på (hvis jeg har dårlig tid) eller så sørger jeg for å sløse bort mest mulig av deres tid, akkurat som de hadde planer om å sløse bort mest mulig av min tid. Med ondt skal ondt fordrives. ;)

Lenke til kommentar
Vegrer meg å ta telefonen. Har ingen behov for å prate med folk jeg ikke vethvem er.

5692805[/snapback]

Enig med Zeph. Hvordan kan du vite at det ikke er rektor til poden som ringer for å si at han har vært i slosskamp på skolen, eller at det er sykehuset som ringer for å si at en i familien ligger på akutten, eller om det er Siv Jensen som ringer for å spørre om du vil bli minister for FRP i neste periode :p

 

Tenk hvor irriterende hvis du mister/ødelegger telefonen din og vil ringe til venner og bekjente og ingen tar telefonen fordi du bruker noen andre sin telefon eller telefonkiosk og de ikke kjenner igjen nummeret.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt villt angst hele uken etter en litt mislykket fylle i helgen.

Har ikke tørrt å tatt telefonen fra noen med nummer som ikke er lagret på telefonen.

telenormobil.no har vert min venn :)

Og har vist seg at det har hele tiden vert folk jeg ikke orker å snakke med.. Det vil si slike folk som ringer for å spørre: Kan du kjøre meg hjem?

 

Vurderer sterkt å skaffe meg nytt og hemmelig nummer :p

Endret av Cultofluna
Lenke til kommentar

Ved å ignorere slike telefoner dreper man litt av hensikten med å i det hele tatt ha telefon. Da alle hadde gode gamle analoge telefoner uten display kunne man ikke vite hvem som ringte, men det var ikke noe problem å kommunisere av den grunn. Man bør alltid ta telefonen hvis man kan - I HVERT FALL hvis det er skjult nummer, da kan man jo ikke vite hvorfor noen skal ha tak i en. Etter min erfaring er det som regel noe viktig også.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om norsk-tipping ringer med skjult nummer. Men har du vunnet en million, og ikke svarer på telefonen så er det litt kjipt.

 

Jeg tar som regel telefonen uansett. Ikke hjemmetelefonen, da det stortsett er selgere. Var sånn jeg fikk jobb. De ringte meg fra ukjent nummer og lurte på om jeg ville komme på intervju ;)

Lenke til kommentar

Norsk tipping bruker iallefall skjult ID på Joker'n.

 

For jeg vet om et kvinnfolk som tok telefonen for kjæresten sin, der var det skjult ID, og vedkommende dame som ringte ville ikke si navnet sitt.

 

"Da får du itj snakk me'n" sa hu og la på.

 

 

Dermed ble det datamaskina som tok trekkinga, Husker jeg ikke feil, så kom joker'n opp.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...