Gå til innhold

Ekspansivt Guild Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg så og hørte om tittelen i München, sier meg at dette har potensialet til å bli noe når det lanseres i april.

 

Vet dere at det blir lansert i april eller? Har ikke hørt noe offisielt.

5678520[/snapback]

Den norske distributøren av NCsoft-spill, Pan Vision, oppgir 28. april som lanseringsdato. Det er vår kilde.

Lenke til kommentar

Blir det nye items og armours i factions?

 

En ting jeg frykter med GW er at jeg skal slutte å få bedre character etter å ha nådd lvl20. For meg er det som driver denne typen spill framover, nettop jakten på den tingen som gjør meg litt bedre så jeg kan komme litt lenger og oppdage nye områder med nye ting som igjen forbedre characteren.

 

Savner litt rewards for å utforske og områder det er enkelt å drive med solo på. Man avhenger litt for mye av å ha med seg folk. noen ganger vil jeg bare reise litt rundt å oppdage nye ting.

Lenke til kommentar
Blir det nye items og armours i factions?

 

En ting jeg frykter med GW er at jeg skal slutte å få bedre character etter å ha nådd lvl20. For meg er det som driver denne typen spill framover, nettop jakten på den tingen som gjør meg litt bedre så jeg kan komme litt lenger og oppdage nye områder med nye ting som igjen forbedre characteren.

 

Savner litt rewards for å utforske og områder det er enkelt å drive med solo på. Man avhenger litt for mye av å ha med seg folk. noen ganger vil jeg bare reise litt rundt å oppdage nye ting.

5696218[/snapback]

 

Det er etter level 20 ting skjer! Det er da du begynner å merke hvor lite det har å si at du har nådd topp level og hvor lite dette spillet baserer seg på level. Jeg vedder 1 plat i GW på at jeg kan slå en som nettopp har blitt lvl 20 på sin første karakter med en lvl 18 eller 17 kanje en 16 også visst vi begge har fått tak i alle skillsene. Det eneste lvl 20 tjener på da er at den har litt mer liv, litt mer energi, litt mer attribute poeng. Uansett har taktikk så mye mer å si enn level.

 

Visst du vil dulle rundt alene uten påvirkning fra andre spillere, tar du med deg noen henchmen, de sier ingenting og vil ikke forstyrre deg. Det er ikek gøy visst det blir så lett at man kan gjøre ting selv. Men uansett, de finnes flere folk som utvikler builds og taktikker for å sloss alene. Dette kalles da solo-farming.

 

 

Elelrs syntes jeg at det er flott at gamer tar opp Guild Wars blant nyhetene sine. Guild Wars har 12 artikler i gamer.no sitt arkiv og WoW har 36 artikler. Selv om WoW har flere spillere så mener jeg at GUild Wars sitt Verdensmesterskap kunne nevnes. Tenk om de i Norge som bruker store mengder tid av sitt liv på WoW heller hadde brukt det på GW, De hadde blitt verdensmester på no-time og tjent penger på å spille dette.

Lenke til kommentar
Det er etter level 20 ting skjer! Det er da du begynner å merke hvor lite det har å si at du har nådd topp level og hvor lite dette spillet baserer seg på level. Jeg vedder 1 plat i GW på at jeg kan slå en som nettopp har blitt lvl 20 på sin første karakter med en lvl 18 eller 17 kanje en 16 også visst vi begge har fått tak i alle skillsene. Det eneste lvl 20 tjener på da er at den har litt mer liv, litt mer energi, litt mer attribute poeng. Uansett har taktikk så mye mer å si enn level.

 

Visst du vil dulle rundt alene uten påvirkning fra andre spillere, tar du med deg noen henchmen, de sier ingenting og vil ikke forstyrre deg. Det er ikek gøy visst det blir så lett at man kan gjøre ting selv. Men uansett, de finnes flere folk som utvikler builds og taktikker for å sloss alene. Dette kalles da solo-farming.

 

Elelrs syntes jeg at det er flott at gamer tar opp Guild Wars blant nyhetene sine. Guild Wars har 12 artikler i gamer.no sitt arkiv og WoW har 36 artikler. Selv om WoW har flere spillere så mener jeg at GUild Wars sitt Verdensmesterskap kunne nevnes. Tenk om de i Norge som bruker store mengder tid av sitt liv på WoW heller hadde brukt det på GW, De hadde blitt verdensmester på no-time og tjent penger på å spille dette.

5696303[/snapback]

 

Helt enig om dekkninga :thumbup:

 

Nå må jeg bare få dama og noen venner hekta så vi kan starte guild :)

 

Hva er noen av fordelene med guilds? (jeg er ikke så interessert i pvp)

 

Fortsetter man å få skillpoints etter lvl20? (sånn som man kan sette på f.eks marksmanship)

 

Jeg er lvl15, så jeg er ikke totalt noob, men jeg har ikke spillt på ei stund, tok det fram igjen for en måned siden. Som artikkelen sier er dette en av de fordelene med guildwars, man føler ikke at man ikke får maks for pengene om man spiller 24/7 :)

 

Finnes det mange områder og byer som er skulte hvis man bare pløyer igjennom missions (noe som hadde bygget opp under det jeg snakka om rewards for exploring) husker jeg fant mye kult på å explore i betaen) Jeg har funnet avsidesliggende plasser som ser ut som det skal være noe der.. men det er tomt.. sånne ting skuffer litt.. går rålangt og banker masser av monster for å finne en blindgate. Håper litt at de går inn og adder candy og hidden stuff rundt i verdenen. Dette var jo tross alt en av styrkene med det systemet GW er bassert på (content streaming).

 

Redigert: massive quote ;)

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Burde jeg kjøpe Factions eller det første?

Hva gir meg mest for pengene?

gw:Factions blir jo mye dyrere enn gw... Men har flere skills osv... Snikmorder virker kjempekult.. :w00t:

Hva er best når det gjelder playerbase? er det best med mange som spiller? eller bare noen? Factions kommer jo til å få en kjempestor playerbase...

Skal jeg vente på expansion? eller kjøpe bare guild wars nå? :hmm:

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt GW en stund og har 2 charachters på lvl 20. Når jeg spiller det nå tenker jeg: Hvorfor gidder jeg å spille det nå? Jeg har max armor, max dmg våpen med fullt bonus, alle skillsene.

 

Jeg syns det er alt for lett å få max i alt. Man får det veldig tidlig. Alt for lav max dmg på for eks våpen, for få bonuser. Som gjør at alle blir like.

 

Der synes jeg WoW har et stoort forsprang. Ingen charachters er like, alle har forskjellig typer våpen og utstyr. Mye mer varisjon på dette området.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...