Gå til innhold

Blogg: Jeg, en drapsmann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

woot massemorder, ringer politet, dette kommer til å bli århundrets rettsak, du har innrømmet forann tusner av mennseker at du er den værste morderen siden stalin, mao og hitler.....

 

må ærlig inrømme at det er noe liv på min samvitighet også.

 

husker SOF1 der man kan stille ai på respawn, og da kan man derpe noe som 1000 menneseker bare på første kart. eller drepe alle i hitman og legge dem i basenget..

Lenke til kommentar

Artig lite blogg-innlegg. =)

 

Selv har jeg prøvd ut de mest groteske måter for mord opp gjennom tidene. For eksempel da Half-Life 2 nettop hadde kommet ut, ble det litt leking med fysikk motoren.

Alltid like gøy å skyte råtne zombier i skrittet og så kaste sagblad mot hodene deres.

Endret av Goz
Lenke til kommentar

Det er godt å vite at det er flere av oss der ute...

 

Det er jo få ting som er så godt som å være på et oppdrag i gta:sa og plutselig høre en liten stemme som sier at man må minske mennsketallet med noen prosent. Og heldigvis så kommer den stemmen bare med mus og tastatur i mellom hendene....

Lenke til kommentar

morder, massemorder, drapsmann...jeg liker ikke bruke så negativt ladede ord, revolusjonær, frihets kjemper eller folkehelt bruker jeg. Jeg er ikke den slemme i spillverdnen...

 

For å quote en som ikke var så forskjellig fra meg(når jeg spiller):

"Crazy with fury I will stain my rifle red while slaughtering any enemy that falls in my hands! My nostrils dilate while savoring the acrid odor of gunpowder and blood. With the deaths of my enemies I prepare my being for the sacred fight and join the triumphant proletariat with a bestial howl!"

Lenke til kommentar
"Crazy with fury I will stain my rifle red while slaughtering any enemy that falls in my hands! My nostrils dilate while savoring the acrid odor of gunpowder and blood. With the deaths of my enemies I prepare my being for the sacred fight and join the triumphant proletariat with a bestial howl!"

5658124[/snapback]

Høres ut som Father Grigori i Half-Life 2. :!:

Lenke til kommentar

syns faktisk spill har blitt "snillere" eller mindre gory en de var før, tenk dere doom eller dukenukem 3d i moderne grafikk, vill få spill som, SOF, fear HL2 til å se ut som barne tv.

 

da duke sier

I'll reap of you're head and shit down you're neck
og at han faktsik gjør det.

 

eller da man dreper de kjøttbollene i doom og alt av gør bare faller ut av dem, nesten så du kan lukte det. mye værre enn en liten tarm fra SOF.

Lenke til kommentar

"En familie på fire på vei til hytta......" Den var et tankekors. Har ikke tenkt på det når jeg blåste akkurat den bilen av veien med bazooka i GTA.

Ei heller tenkte jeg på at han jeg halshogde med spade i Postal 2 kanskje hadde 4 sultne barn hjemme. At jeg etter å ha spilt fotball med hodet hans før jeg pisset på det gjør i sin tur at den tanken kanskje gjør seg best fraværende. Det faktum at jeg spaserte inn i nabohuset og satte fyr på mannen i stolen,....at jeg deretter løp etter den hysteriske kona for å slå henne ihjel....og avsluttet det hele med å.....ja pisse på dem......det faktum....ja...hva gjør det faktum egentlig?

 

Gøy var det hvertfall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...