Gå til innhold

Ekstern vannkjøling fra Corsair


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette virker jo som et godt alternativ for oss som ikke vil modde i stykker kabinettet får å få plass til vk. men selvfølgelig vil jo kjølingen være dårligere enn med et Vk kjølesystem, men hvis det holder det de lover på 30% bedre enn luft. er jeg med jeg..

5651666[/snapback]

 

VK? Mener du vannkjling da? Og hvorfor må ytelsen bli dårligere med ekstern vannkjøling?

 

AtW

Lenke til kommentar
http://www.hothardware.com/viewarticle.asp...cleid=789&cid=9

 

Link til test av Corsair Nautilus 500

5651990[/snapback]

Ser jo ut til at det er ubetydelig lyd fra viften på denne :yes:

Sitat fra testen:

We also planned to give you some data using our trusty sound level meter, but we're happy to report that the Nautilus 500 was so quiet that out meter didn't register any sound from 1 ft. away. That's not to say the unit is completely silent, but it was too quiet to register on the meter. With the fan in low speed mode, there is no way you'd be able to hear the Nautilus 500 if it was placed under your desk. And with the fan in high speed mode, it was slightly louder, but still very quiet. A quiet running PSU or typical 7200 RPM hard drive will generate more noise than the Nautilus 500.

Lenke til kommentar
http://www.hothardware.com/viewarticle.asp...cleid=789&cid=9

 

Link til test av Corsair Nautilus 500

5651990[/snapback]

Ser jo ut til at det er ubetydelig lyd fra viften på denne :yes:

Sitat fra testen:

We also planned to give you some data using our trusty sound level meter, but we're happy to report that the Nautilus 500 was so quiet that out meter didn't register any sound from 1 ft. away. That's not to say the unit is completely silent, but it was too quiet to register on the meter. With the fan in low speed mode, there is no way you'd be able to hear the Nautilus 500 if it was placed under your desk. And with the fan in high speed mode, it was slightly louder, but still very quiet. A quiet running PSU or typical 7200 RPM hard drive will generate more noise than the Nautilus 500.

5652030[/snapback]

 

Jeg lurer litt på den lydtrykknivåmåleren der, 1 feet er bare 30 cm, og jeg ville blitt kraftig overrasket om det ikek var ihvertfall over 20 dba på den avstanden.

 

AtW

Lenke til kommentar
Nå er det ikke bare Allfather som mener lian li er overhypa da.

 

Men, jeg håper de ikke lager et sett med lignende svakhet som cpu blokka til big water, blir fotsatt nervøs når jeg tenker på den blokka.

5653618[/snapback]

 

Jeg bytter glatt i andre blokker, og NB og skjermkort vannkjøles i samme slengen.

 

I have been shaved from noise and overheating. hehe :dribble:

Lenke til kommentar
http://www.hothardware.com/viewarticle.asp...cleid=789&cid=9

 

Link til test av Corsair Nautilus 500

5651990[/snapback]

Det var utrolig nok ingen bilder av et kabinett med vannkjølingen påmontert (!). Jeg lurer litt på hvordan utseende med denne dingsen blir, samt hvordan kablene fra vannkjølingen skal strekkes. Om de skal gå rundt hele kabinettet og ned gjennom noen ledige PCI-slots så blir det liksom ikke så veldig pent..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...