Gå til innhold

Xcute med 4 nye


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NÅ er jeg imponert. Spesielt av den tynne. :)

Morro med telefoner som er så dedikert til kameradelen at de har 27(?) forskjellige moduser å velge i mellom. Skjermene er jo også bare lekkert.

At Xcute sine mobiler faktisk ligner på mobiler, og ikke på badeleker denne gangen, er jo utelukkende positivt.

Lenke til kommentar

Ser veldig lovende ut dette her. Håper XCute har lært litt mer av manglene til DV1 og DV2 (noe de tydeligvis har med DV-80). 5 MP med autofokus og CCD-Brikke burde jo duge til å ta greie bilder :p I forhold til hva som er topp på det norske markedet nå. Skjermene deres er jo også av en annen verden i forhold til Nokia, SE etc.

Lenke til kommentar
Ser veldig lovende ut dette her. Håper XCute har lært litt mer av manglene til DV1 og DV2 (noe de tydeligvis har med DV-80). 5 MP med autofokus og CCD-Brikke burde jo duge til å ta greie bilder :p I forhold til hva som er topp på det norske markedet nå. Skjermene deres er jo også av en annen verden i forhold til Nokia, SE etc.

5644307[/snapback]

 

 

jeg går ut i fra at du mener bedre skjermer? eller?

Lenke til kommentar

Dette er jo kjempenyheter. Xcute vurderte først å holde på det tidligere designet, men fint at de prøver noe nytt. kameraet som har vært på xcute dv1 og dv2 har hittil vært det samme. 3 mp på begge, men interpolert til 6mp på dv2 som salgsgimmic.

skjermene er de nesten alene om i mobilverden, i forhold til størrelse, og skarphet.

 

at de endelig har med java og blåtann er kjempegreier.

 

de er i alle fall alene om å lage en så tynn telefon, med så bra kamera og funksjoner ellers. vk2000 som er en millimeter tynnere har ikke minnekort, ikke java, ikke blåtann og nesten ingenting. at den fortsatt er 5 cm bred er noe alle merker holder på, og det er bra, for det må være plass til knapper.

 

spennende nyheter!

Lenke til kommentar

kunne likt å sett ett design som ligner på det LG går for med sin P7200. altså en skjerm som kan bli rotert og ett megapixelkamera bygget inn i selve kroppen på telefonen.

 

enda bedre hadde vært om en kan bruke telefonen som vanlig med skjermen rotert ;) (LG går automatisk over til kamera-modus om jeg har forstått ting rett). omtrent eneste telefon jeg vet om som gjør dette er en nokia, og den begynner å vise alder...

 

men men, kansje jeg kunne gått for den med UMA ;) litt synd at det er den eneste som har bluetooth...

 

oops, den DV80-en skulle vist også ha bluetooth. men hvorfor i svarte kan dem ikke få ut en klapptelefon med bluetooth? jeg har rett og slett ikke sansen for det skyve-formatet...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Hmm... Hva er det som ikke stemmer her... Excute selger jo allerede en mobil med 6 MP i Norge.. Excute DV2? Har sett og prøvd den jeg!

5645970[/snapback]

 

 

Xcute har solgt dv2 et par måneder nå, men det er bare kosmetiske forandringer fra dv1 i tillegg til et par nye funksjoner.

den har det samme kameraet som dv1 har, men dv2 har mange flere kamera instillinger.

Lenke til kommentar

Skal bli virkelig spennende å se disse telefonene. Jeg har fortsatt en Siemens C55 (tre år gammel), venter med å kjøpe ny mobil til jeg får en som tar BRA bilder og film til en OK pris. Det som virkelig blir spennende å se, er om interfacet på disse nye mobilene er bedre enn på DV1 og DV2. Her var det jo ikke tekstgjenkjenning (iallfall ikke som vi er vant til), og det meste andre av funksjoner manglet (kalender og andre kontorfunksjoner etc). Håper de retter på det nå!!

 

Skal også bli spennende å se batteritiden. En så stor og fargerik skjerm tar vel mye batteri? DV1 og DV2 hadde jo patetisk batteritid..

 

Videre blir det spennende å se hvilket operativsystem som benyttes. Jeg håper på mulighet til å åpne PowerPoint og Word-dokumenter og sånt.

 

Alt i alt, dette virker veldig lovende! :) Gleder meg til å se de første reviews. Forhåpentlig vis kommer amobil tilbake med mer info etter hvert.

Lenke til kommentar
Interessant det her. spesiellt den tynne saken. :) Hvis disse har brukervennlighet og byggekvalitet på høyde med SE så er de jo absolutt et alternativ.

 

PS, hvorfor er linken til diskusjonstråden forsvunnet fra alle artiklene?

5644655[/snapback]

Disse, i hvert fall den tynne modellen, er absolutt noe jeg vurderer. Håper bare inderlig at de _ikke_ har brukervennlighet og byggekvalitet som SE. Det hadde vært synd med slike spesifikasjoner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...