Gå til innhold

Zelda utsatt til høsten (GC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo minner meg bare emr og mer om Blizzard. Utsetter spillene sine i lange perioder, men så får man levert et storartet produkt uten sidestykke! Jeg forventer at dette Zelda-spillet kommer til å bli kanskje det beste siden seriens start, og jeg tviler heller ikke på det når jeg tenker på hvor lang tid dem har brukt :)

Lenke til kommentar
La de bruke så lang tid de vil. Når jeg setter meg ned med Twilight Princess vil jeg at det skal være PERFEKT akkurat som OoT. *Gleder meg!*

5642037[/snapback]

 

Du er vel ikke tilfeldigvis Zelda fan av hele ditt hjerte? Sanne ord fra en stor fans da med andre ord :)

 

Er så enig med deg. Bare det ikke endre opp som et Duke Nukem forever prosjekt så er jeg fornøyd :p

Lenke til kommentar

Jeg får inntrykk av at mange tror at spillet har blitt utsatt igjen. Det har det ikke blitt. Da det ble kjent at spillet ikke ville rekke sin opprinnelige lanseringsdato i slutten av 2005, sa Nintendo at spillet ikke ville slippes innen finnansåret 2005. Altså skulle spillet bli lansert en gang etter 31. mars 2006. Mer nøyaktig info enn det kom de faktisk aldri med. De aller fleste antok at spillet ville slippes en gang i løpet av våren, men det var altså bare antagelser.

 

Som mange andre mener jeg det er flott at de tar seg den tiden de trenger. Det skjer alt for ofte at potensielt gode spill blir rusha ut i butikkhyllene for å blant annet rekke julesalget.

Lenke til kommentar
Det neste zeldaspillet skal ha unike spillelementer som er skreddersydd for Revolutionkontrolleren, men det lanseres for GC.

5641278[/snapback]

De lager et spill som passer best på Revolution, men lanserer det på GC? :hmm:

5641869[/snapback]

 

Nei, nei, øh: Nei?

 

Dette var bare et rykte. Det ble fornektet hos Nintendo, men Nintendo fornekter så jævla mye rart.

 

Så, egentlig, vi vet ikke om det blir sånn.

 

Dette spilet burde faenmeg bli bra, de har jo jobbet nestenlenger enn TES: IV Oblivion nå...

Lenke til kommentar
Det neste zeldaspillet skal ha unike spillelementer som er skreddersydd for Revolutionkontrolleren, men det lanseres for GC.

5641278[/snapback]

De lager et spill som passer best på Revolution, men lanserer det på GC? :hmm:

5641869[/snapback]

 

Nei, nei, øh: Nei?

 

Dette var bare et rykte. Det ble fornektet hos Nintendo, men Nintendo fornekter så jævla mye rart.

 

Så, egentlig, vi vet ikke om det blir sånn.

 

Dette spilet burde faenmeg bli bra, de har jo jobbet nestenlenger enn TES: IV Oblivion nå...

5644639[/snapback]

Ok. Ble bare veldig forvirret når du sa at det hadde elementer som var skreddersydd Revolution, men skulle lanseres på GC.

Lenke til kommentar
Kan de ikke like godt bare gjøre det til en revelution-tittel da?

5641062[/snapback]

 

For å sitere Reggie; NEI!

5641154[/snapback]

Hvem Reggie? Og hvorfor ikke? Hvis jeg husker riktig kommer vel revolution i sommer elns.

5641231[/snapback]

Som det står i artikkelen, lanseres Revolution mest sannsynlig en gang på høsten. Og Reggie ... Reggie Fils-Aime, amerikansk Nintendo-mann. Han kommer jo med uttalelser stadig vekk, er markedsføringssjef for NoA.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...