Gå til innhold

Kulturo: Kaizers med live-album


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kaizers Orchestra kommer med sitt første live-album, "Live at Vega", 6. mars.

Les mer

5619765[/snapback]

Rart at Kaizers som er DET livbandet ikke har gitt ut livealbum tidligere.

Blir nok et albumet man skal ha :)

5635324[/snapback]

 

De er et bra liveband, bare litt ensformige. Jeg så de vell 3 ganger på noen uker når de var på vei å slå gjennom. Den første konserten var en opplevelse av dimensjoner, den andre var ok og på den tredje følte jeg bare for å stikke og finne på noe annet.

 

Absolutt på tide med live-skive er det uansett :)

Lenke til kommentar
Kaizers Orchestra kommer med sitt første live-album, "Live at Vega", 6. mars.

Les mer

5619765[/snapback]

Rart at Kaizers som er DET livbandet ikke har gitt ut livealbum tidligere.

Blir nok et albumet man skal ha :)

5635324[/snapback]

 

Kaizers var Norges beste liveband, men etterhvert ble ting litt for "innøvd" syns jeg. Dessuten egner de seg best i små lokaler. Konsertene deres før førsteplata var helt ville. Det er absolutt ikke det samme å se de på en stor scene dessverre...

Lenke til kommentar
Kaizers var Norges beste liveband, men etterhvert ble ting litt for "innøvd" syns jeg. Dessuten egner de seg best i små lokaler. Konsertene deres før førsteplata var helt ville. Det er absolutt ikke det samme å se de på en stor scene dessverre...

5635940[/snapback]

Ok, har bare sett de live da de hadde materiale fra første skiva si å komme med, så er vel kanskje derfor, men men :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Se her ja, her er jo en tråd om albumet!

 

Fikk det fra Platekompaniet i dag, og lurer litt på hva andre syns om det?

 

Jeg for min del har litt blandede følelser. Jeg synes den er kul siden jeg selv har vært på konsertene deres i Bergen, men er skeptisk til lyd og publikumsstøy. Seff skal det være lyd fra publikum, men så mye?

 

Videoene deres er ikke på cd'en, men en bruker den som en "nøkkel" for å se den på nett, http://www.kaizers.no. Funket ikke i Opera.

 

Edit: Får bare sett Blitzregn Baby, ikke Die Polizei.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...