Gå til innhold

Digital Extremes på krigsstien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I enspillerdelen får du kontroll over en av disse rasene, og kjempe om de ulike territoriene mot opp til 32 datastyrte motstandere. Hvert territorium gir deg særegne fordeler, så det kan nok lønne seg å tenke litt strategisk når du velger hvilket territorium du skal kjempe om.

 

Noen som kan si "Battlefield 1942 RIPOFF" her? Er jo nesten samme konsept som BF da det kom, bare med litt tweaking, men bunn og grunn det samme.

 

Spillet bruker Unreal-motoren og fysikkteknologien Karma, og vi loves flotte visuelle effekter.

 

For det første. Unreal motoren, 32 datastyrte motstandere?? Hvordan skal det egentlig gå med tanke på hvor mye unreal engien tar av maskin kraft. Tror dette blir et spill hvor bare det med monster av maskiner kan spillet det og de uten blir etterlatt med mer eller mindre ingen ting. Og så har man da standard lovnad fra alle spill designere i dag, love flotte visuelle effekter. Er det ingen som gidder å love et kjempe gameplay og en fantastisk historie, er alt visuelt for tiden?

 

Jeg for min del tror dette blir en stor bæsj på leggen. Bærer for mye preg av wannabe BF2, eller blanding av BF2 og det der Quake krigs spillet som kommer snart.

 

Nei, jeg begynner å bli litt lei av all krigs spill og alle dets kloner som følger etter. Når skal det lanseres et knakende bra FPS spill uten monster, gørr og fremmede planeter og bare god gammedags action alla SoF stil med mennesker som motstandere og våpen som bruker kuler og ikke energi av utenomjordiske dimensjoner.

 

Kanskje jeg er litt krass av meg, men nå er krigs temaet gått over til å bli misbrukt. Alt skal være av krigs teama i dag, om det er fra kjente jordiske kriger, eller made-up war på en planet som ikke finnes.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...