Gå til innhold

Omtale av Full Auto (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På elegant hvis kan du herske over tiden i korte perioder

 

Er vel en "h" for mye der, hvis jeg skal pirke litt.

 

Ang spillet var det første jeg tenkte på når jeg leste gjennom omtalen "vigilante 8", et godt gammelt spill på nintendo 64, som Full Auto virker svært likt. Skal laste ned demoen og prøve det, så får vi se om det er bra nok til å kjøpe.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet for et par dager siden, og jeg synes det er et helt OK spill. Men det kunne kanskje vært litt mer innhold på en eller annen måte.

 

Angående hakkingen så synes jeg ikke det er så sjenerende at jeg gidder å irritere meg over det (og jeg pleier å være pirkete). Synes NSMW er mye værre når det gjelder det, for der går det jo nesten aldri "smooth"... Dessuten skjer det ikke så veldig ofte, men som regel bare når det skjer mye. Men jeg er helt enig med anmelder at dette ikke burde skje på Xbox 360, -egentlig ikke på konsoll i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har ikke merket noe til denne voldsomt plagsomme hakkingen som anmelderen gir uttrykk for.. er vel mer snakk om at antall frames per sekund går litt ned i de aller heftigeste situasjonene, men for min del ikke så mye at jeg bryr meg om det.. det flyter like fint videre uansett.

 

finner det mye mer plagsomt med den ¤#"#¤%¤ dvd-rom`n som bråker noe så inni granskauen.. som å sitte og høre på et jetfly som prøver å ta av :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Mitt tips: Test demoen først, så vet du i det minste hva du kjøper.

 

Det gjorde jeg...fikk ikke gått igjennom demoen engang..Fordi demoen crashet hele xboxen:-(

 

Oppdatering

Jeg lastet ned demoen pånytt..

Det lugget av og til,og det var merktbart og sjenerende..men jeg merket det kun når jeg kjørte den rød bilen,,,ikke når jeg kjørte den gule bilen..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...