Gå til innhold

Blogg: Fader vår, du som er i himmelen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjente en prest en gang, en ekte prest. En prest som ingen ville klart å kødde med. En prest som ikke bare kunne snakke for seg, men om du tok han med ut i skogen, ville knust oss alle.

 

Han så ikke ut som Trygve prest (gitar, pondus og et betryggende ord), men mer ut som Cruise i Collateral. Hans vei var ikke fra VGS til presteskolen, han valgte derimot å bli prest etter 7 års tjeneste for konge og fedreland, nesten som på kino. Han var feltprest da jeg kjente han, nå vet jeg ikke hva han gjør. Dette er en mann jeg mer respekt for en noen annen. Han var ikke en kristen prest, men mer enn fornuftens prest. En menneskets prest. Sist jeg så han var på et bilde fra det store utland, uten bibel, med G36.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flott artikkel EmmJay.. kjenner meg igjen nå. Etter din første artikkel klarte du å dra med deg meg også, pokker ta deg.. he he

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg, lenge vært nysjerrig på spillet men prøvd å holde meg unna. Nå er jeg hekta og tar stadig meg selv i å glede meg til neste gang jeg kan spille det.

Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva som gjør at man blir så revet med av dette spillet, men må være atmosfæren og den "ekte" følsen av å ha en liten rolle i ett stort spill.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Herregud.. For en tekst, hva var poenget med den? være morsom? prøve i alle fall gjorde du.. Men hvis du seriøst er level 16-20 og ikke vet at en priest kan heale da er du langt ute og vandrer. Og hvis du seriøst tror at andre classes ikke har noe de skulle ha sagt er gtu også ren ignoranse fra din side.

Kan ikke si at jeg fant noen form for underholdning i teksten din.

 

Nå skal det også sies at jeg har spillt en del wow derfor blir det ikke en gang morsom å høre på en som later som han er "newb". Synes ikke historien var bra, synes egentlig at det bare var et dårlig forsøk på å fortelle fra et spill. Det blir aldri bra, det blir ALDRI bra! Det er nå min mening men mange andre her ser jeg synes den var bra så det er vel bare å fortsette. Og hvis din oppfatning av den virtuelle verdenen er basert på ekte liv. I ekte liv ville du vært så mye tøffere i maska enn en prest? Prester er ikke akkurat stakkarslige karerer (Selv om noen er det) de kan sikker ta like godt vare på seg som en vanlig mann.

Nok flaming fra min side.

Snakkes senere Emmjay fortsett å skriv du.. Så jeg kan le av din inkompetanse!

Endret av Gandax
Lenke til kommentar
Herregud.. For en tekst, hva var poenget med den? være morsom? prøve i alle fall gjorde du.. Men hvis du seriøst er level 16-20 og ikke vet at en priest kan heale da er du langt ute og vandrer. Og hvis du seriøst tror at andre classes ikke har noe de skulle ha sagt er gtu også ren ignoranse fra din side.

Kan ikke si at jeg fant noen form for underholdning i teksten din.

 

Nå skal det også sies at jeg har spillt en del wow derfor blir det ikke en gang morsom å høre på en som later som han er "newb". Synes ikke historien var bra, synes egentlig at det bare var et dårlig forsøk på å fortelle fra et spill. Det blir aldri bra, det blir ALDRI bra! Det er nå min mening men mange andre her ser jeg synes den var bra så det er vel bare å fortsette. Og hvis din oppfatning av den virtuelle verdenen er basert på ekte liv. I ekte liv ville du vært så mye tøffere i maska enn en prest? Prester er ikke akkurat stakkarslige karerer (Selv om noen er det) de kan sikker ta like godt vare på seg som en vanlig mann.

Nok flaming fra min side.

Snakkes senere Emmjay fortsett å skriv du.. Så jeg kan le av din inkompetanse!

5828594[/snapback]

 

Glemt pillene i dag?

Lenke til kommentar
Nå skal det også sies at jeg har spillt en del wow derfor blir det ikke en gang morsom å høre på en som later som han er "newb".

 

Kanskje du burde komme ned til landjorda da lille venn, noen sitter faktisk ikke med WoW hele dagen men gjør andre ting med venner. Kalles å være sosial det. Og om han nå later som han er newb eller ei driter jeg lodrett i. Det er morsomt. Kanskje du burde prøve å være mindre seriøs.

 

Snakkes senere Emmjay fortsett å skriv du.. Så jeg kan le av din inkompetanse!

 

Ok, der provoserte du meg kraftig. Hvordan kan du kalle en person inkompetent når ditt eget innlegg oser av inkompetanse ovenfor tolkninger og lesning av en blogg? Du tolker denne bloggen "seriøst" mens den er ment som humor og litt morro lesing for en gamer.

 

Inkompetanse finner man om man leser ditt innlegg.

 

Jeg blir så pist når folk kritiserer andre personers blogger uten å ha en djevelsk bra bakgrunn for kritikken sin. Når de blåser ut et "du er innkompeten" blir jeg bare pist.

 

Jeg satte nå pris på bloggen, selv om jeg aldri har spillet WoW. Keep up the good work.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...