Gå til innhold

Ny video-iPod avslørt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror dette blir en knallbra iPod! Har ingen erfaringer med tidligere iPoder, men denne virker fristende (foreløpig).

 

Jeg vil tippe at det er snakk om en myk skjerm. Fettmerker er jo et problem, men det finnes overflater som ikke påvirkes så mye av dette. De vanlige knappene er det nok mange som ville savne, hvis man navigerer i blinde osv. Jeg er spent på hvordan dette løses.

 

Apple er jo kjent for sin eleganse og kresenhet med tanke på design (og funksjonaltitet) så dette skal nok bli bra. :whistle:

Endret av Kubrick
Lenke til kommentar
haha... Hvis Apple lanserer et slikt produkt, så skal jeg koke suppe på trusa mi....

5598391[/snapback]

Your on! Da skal du f meg ta det opp!

 

 

Blir kanskje litt verre hvis man skal skifte sang i lomma med denne, kanske det er knapper på siden.

5598416[/snapback]

 

Tar det nesten som en selvfølge at det følger med en form for fjernkontroll til denne, ellers må en jo ta den fram hver gang en skal skifte sang osv.

Lenke til kommentar
Svortevik

 

Tar det nesten som en selvfølge at det følger med en form for fjernkontroll til denne, ellers må en jo ta den fram hver gang en skal skifte sang osv.

5598954[/snapback]

 

Since when startet iPoo å suplere med gratis fjernkontrollerog dockingstasjoner?

 

Tror du kan se langt etter en gratis fjernkontroll, men du kan sikkert få en radio-fjernkontroll til Ipooen til kun 500,-, sett at du kun hører på musikk i 90k bitrate format slik at folk ikke gidder å recorde musikken som blir spilt...

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...