Gå til innhold

Bilder av Nintendo DS Lite (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, dette ser lovende ut!

Stilren og lekkert design må jeg si :)

 

Vurderer å importere fra Japan (Lik-Sang), men får se om det kommer flere kilder som forteller når den kommer til Europa, eventuelt Norge.

 

Yes, denne skal jeg ha meg! Siste håndholdte konsoll jeg hadde var en GameBoy Colour en tid tilbake. Så jeg får belønne meg selv med å kjøpe en DS til sommeren. Skal på ferie...

 

:D

Lenke til kommentar
Det der var jo riktig pent! Tror nok at de få, om de finnes, som valgte bort DS-en på grunn av utsendet tenker seg om nå ja :) Vi får se om jeg ikke skal kjøpe meg enn etter hvert. Skal jo ha Revolution også, så en DS hadde ikke vært en dum ide.

5583136[/snapback]

 

Jeg er en av de du prater om :blush:

Glad jeg kjøpte gameboy micro istedenfor DS for juleferien, for denne må jeg jo ha :D

Lenke til kommentar
:O DS Lite White sammen med Revo White blir snaxy :dribble:

5589225[/snapback]

Det dumme med kvitt er at det fort blir skittent.

Ny DS: http://gamer.no/image.php?productId=41264&imageId=119382

Brukt DS: http://www.kotaku.com/gaming/nintendodslitefront7ix.jpg

5589330[/snapback]

 

 

Kanskje. Eller kanskje ikke. Det kommer helt ann på hvordan man oppbevarer den og hvordan lakken er osv. Fo eksempel har enda ikke min iPod blitt slik, og den har jeg hatt siden tiende klasse. Går vk1 nå. Så kommer litt ann på tror jeg. Men du kan meget fort ha rett.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Kanskje. Eller kanskje ikke. Det kommer helt ann på hvordan man oppbevarer den og hvordan lakken er osv. Fo eksempel har enda ikke min iPod blitt slik, og den har jeg hatt siden tiende klasse. Går vk1 nå. Så kommer litt ann på tror jeg. Men du kan meget fort ha rett.

 

Snorre :)

5589394[/snapback]

Sjølvsagt har det ein del med korleis du bruker/oppbevarer DSen. No veit ikkje eg om vedkommende som har tatt desse bileta har gått inn for å skitne den til, eller den bare vart sånn ved normalt bruk.

 

Om konsollen fort blir skitten, vil kvit ikkje vere eit lurt kjøp for barn og folk som bruker den mykje i omgivelser som ikkje alltid er heilt reine (f.eks i forbindelse med reise).

 

Men det er no bare å vente og sjå. Eg håper at det ikkje er så gale som ein kan få inntrykk av frå bilete.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...