Gå til innhold

SiS-brikkesett klare for AM2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AM2-prosessorer støtter DDR2-minne gjennom den oppgraderte minnekontrolleren - foreløpig opptil DDR2-667-hastighet. I løpet av 2. kvartal kommer AMD til å lansere flere prosessorer basert på AM2-arkitektur.

 

Er ikke sAM2 utsatt til 3. kvartal?

5582196[/snapback]

 

Tviler veldig sterkt på det nå, flere og flere som annonserer brikkesett, bilder av hovedkort er sluppet. Så jeg tror AMD i er i rute.

Lenke til kommentar
AM2-prosessorer støtter DDR2-minne gjennom den oppgraderte minnekontrolleren - foreløpig opptil DDR2-667-hastighet. I løpet av 2. kvartal kommer AMD til å lansere flere prosessorer basert på AM2-arkitektur.

 

Er ikke sAM2 utsatt til 3. kvartal?

5582196[/snapback]

 

Tviler veldig sterkt på det nå, flere og flere som annonserer brikkesett, bilder av hovedkort er sluppet. Så jeg tror AMD i er i rute.

5583606[/snapback]

Jeg er enig, så sant det ikkje skjer noe helt uventet. Det har vel vært snakk om AM2 i april, men det har vært mye frem og tilbake, så hva er det siste?
Lenke til kommentar
AM2-prosessorer støtter DDR2-minne gjennom den oppgraderte minnekontrolleren - foreløpig opptil DDR2-667-hastighet. I løpet av 2. kvartal kommer AMD til å lansere flere prosessorer basert på AM2-arkitektur.

 

Er ikke sAM2 utsatt til 3. kvartal?

5582196[/snapback]

 

Tviler veldig sterkt på det nå, flere og flere som annonserer brikkesett, bilder av hovedkort er sluppet. Så jeg tror AMD i er i rute.

5583606[/snapback]

Jeg er enig, så sant det ikkje skjer noe helt uventet. Det har vel vært snakk om AM2 i april, men det har vært mye frem og tilbake, så hva er det siste?

5584043[/snapback]

 

Juni/Juli er vel de siste ryktene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...