Gå til innhold

Sony Ericsson Z520i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 ekstra led-lysene
Lider lysene på siden av telefonen? Kan spandere store bokstaver siden det tross alt er en forkortelse...

 

Fin test foruten noen få skrivefeil. Likte spesielt konklusjonen som fremhever BT v2.0, knall batteritid og relativt mye lagringsplass, siden disse funksjonene er det som skiller Z520i fra konkurrentene.

 

Forresten fint med noen flere bilder av telefonen. Er nemlig samme bilde på side 1, side 2 og konklusjonen. De to første kan med fordel byttes ut med noen bilder som viser mer av telefonen... ;)

Lenke til kommentar

Fin test. Ser ut til å være en god kandidat for min slunkne lommebok.

 

Men jeg har en liten klyse med spørsmål:

1. Kan man bruke mp3 som meldingstone, eller må man velge mellom noen preinstallerte?

2. Kan man legge inn bakgrunnsbilde i idle-skjermen? Og dekker den hele bakgrunnen, eller bare deler av skjermen?

3. Kan man zoome inn på bilder man har tatt, eller kan de bare sees i fullskjerm?

4. Hvordan er lyden i høyttalern i forhold til f.eks. K750i?

 

Takker så meget! :thumbup:

Lenke til kommentar

1. Ja man kan bruke mp3 som meldingstone.

2. Ja det kan man, og ja den kan dekke hele skjermen.

3. Man kan i alle fall zoome inn i PhotoDJ.

4. Lyden i høyttaleren er ganske bra, men har ikke K750i for å sammenligne her akkurat nå. Volumet er bra, og kvaliteten på MP3 og samtaler er mer enn tilfredsstillende. Men du kjøper vel ikke z520i for å høre på musikk? :)

Lenke til kommentar
Husk at selv om høyttaleren er god, trenger du ikke ha ringe- og meldingstoner på maks volum!

Husk å ta hensyn til omgivelsene.

5571853[/snapback]

:lol: Takker for fjortis-råd :p , selv om jeg er over dobbelt så gammel som det... Neida, jeg skal være snill med omgivelsene mine. Jeg er en særdeles hensynsfull person og er glad i lydløst modus. Også... :cool: Men det høres jo ut som om høyttalerne er ganske okay, da... :yes:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor stor innerskjermen er? I tommer altså, ikke piksler...

5576425[/snapback]

Quadband GSM 850/900/1800/1900

Exchageable covers

TFD 1,8″ 128x160 65k color internal screen

STN 1″ 101x80 4k color external screen

0.3 mpxl camera with 4x digital zoom (can be used with phone closed)

Bluetooth v2.0

Infrared

USB

Integrated handsfree speaker

Included stereo headphones

40-tone polyphonic ringtones

8 external LED effects

MP3/ACC player

16 MB internal memory

Java MIDP 2.0 and 3D games

Talk time 9 hours / Standby time 400 hours

Size: 46 x 24 x 83 mm / weight: 94 g

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...