Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D


VikinGz

Anbefalte innlegg

Lyst til å se NRK1, TV2 og TV3 via nette?

da har jeg svaret ;)

 

Dette er ett lite windowsprogramm som man kan se disse kanalene i.

Det er ikke verdens beste kvalitet men det går å se på ;)

 

her kan du laste det ned!

 

TV-M: Tv1, TV-M: Tv2 og TV-M: Tv 3 er da de norske kanalene...

fint for dere som har dårlige signaler slik som her... får ikke inn noen jeg.. så var på tide noen kinesere fant på ett programm som bruker samme metoden som p2p

 

 

ops,ops

det er noen minutter tregere enn TVen så programmer begynner litt senere...

håper dere får bruk for det ;)

det gjør jeg i vertfall :thumbup:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt genial måte å sende TV på over internett. Dette er noe NRK og TV2 burde se på. For de som ikke har forstått hvordan det fungerer så fungerer det på samme måte som P2P nettverk, du henter TV fra andre brukere i steden fra en sentral server. Alle hjelper til med å spre signalet.

Lenke til kommentar

Genialt program!

 

Men jeg ser ulemper med det som jeg håper senere versjoner fikser. F.eks vil jeg gjerne ha mulighet til å se gårsdagens programmer i reprise når jeg vil. Og da vil jeg gjerne at noen klipper vekk reklamepausene. Dette bør vøre fullt mulig med det samme P2P-prinsippet.

 

Håper ikke tjenesten blir stengt med det første eller at den som streamer signalene først blir stoppet. (Så lenge han betaler TV-lisens ser jeg ikke noe som bryter med lisensreglene)

Lenke til kommentar
Håper ikke tjenesten blir stengt med det første eller at den som streamer signalene først blir stoppet. (Så lenge han betaler TV-lisens ser jeg ikke noe som bryter med lisensreglene)

5566069[/snapback]

 

Tja. Betaler de som ser på lisens og for HBO, Discovery, TV3 og alle de andre kanalene også så bør det gå greit. Ellers er vel dette like lovlig som å laste ned TV program på annen fildelingsmåte, f.eks med torrents.

Endret av Kjellvez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...