Gå til innhold

Core Duo uten virtualisering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
virtualisering er vel kanskje heller ikke hyper aktuelt for den type maskiner Core CPUene er laget for, dvs bærbare..

5544786[/snapback]

Hvorfor ikke?

 

Jeg kjører MS Virtual PC på min Dell laptop nå... Kjører windows XP som verts OS, og flere virtuelle maskiner med forskjellige Linux distroer.

 

Veldig bra når du skal utvikle programmer på flere platformer.

Lenke til kommentar
virtualisering er vel kanskje heller ikke hyper aktuelt for den type maskiner Core CPUene er laget for, dvs bærbare..

5544786[/snapback]

Hvorfor ikke?

 

Jeg kjører MS Virtual PC på min Dell laptop nå... Kjører windows XP som verts OS, og flere virtuelle maskiner med forskjellige Linux distroer.

 

Veldig bra når du skal utvikle programmer på flere platformer.

5545293[/snapback]

men jeg tviler på at du er særlig representativ som programutvikler mht hvem som bruker bærbare maskiner og hva de blir brukt til?

Lenke til kommentar
kjøre flere ulike operativsystemer på samme datamaskin - helt samtidig!

 

:lol: - beklager, men det var bare så utrolig morsomt formulert.

5544783[/snapback]

 

Det betyr sikkert at han mener at man kan bruke dem samtidig og bare bytte OS med et tastetrykk :)

5545263[/snapback]

 

Jepp det visste jeg, men utropstegnet gjorde det hele så mye mer morsomt.

Lenke til kommentar
virtualisering er vel kanskje heller ikke hyper aktuelt for den type maskiner Core CPUene er laget for, dvs bærbare..

5544786[/snapback]

For de av oss som sikler på de nye MacBook Pro-maskinene, gir virtualisering slik jeg har forstått det muligheten til å kjøre både Mac OS X og Windows samtidig, slik at jeg kan bruke Mac OS X til vanlig jobbing og surfing, og Windows til spill og nettsteder som streamer Windows Media-filer.

Lenke til kommentar
virtualisering er vel kanskje heller ikke hyper aktuelt for den type maskiner Core CPUene er laget for, dvs bærbare..

5544786[/snapback]

For de av oss som sikler på de nye MacBook Pro-maskinene, gir virtualisering slik jeg har forstått det muligheten til å kjøre både Mac OS X og Windows samtidig, slik at jeg kan bruke Mac OS X til vanlig jobbing og surfing, og Windows til spill og nettsteder som streamer Windows Media-filer.

5546305[/snapback]

Jeg ser for meg at det er en utfordring å sette opp noe slikt, men jeg kan være enig i at dette høres ut som en fabelaktig ide dersom du faktisk får det til å funke. Mulig jeg ser problemer som faktisk ikke er problemer, men jeg ser for meg litt kluss med å få til partisjoneringen av HDen.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...