Gå til innhold

Oppdatering til Firefox i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pussig. Jeg grublet litt når jeg åpnet denne artikkelen og samtidig fikk opp en boks med meldingen "Firefox vil oppdateres til versjon 1.5.0.1 neste gang firefox startes. Vil du avslutte og starte firefox på nytt nå eller senere?"

 

Det nye oppdateringssystemet i 1.5 fungerer i hvertfall utmerket :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er bra med ny versjon.

 

Et lite forslag: Hva med mulighet for å lagre hvilke tabs som er aktive, for så å ha mulighet til å gjenopprette det senere? (for eksempel i forbindelse med en ny versjon av Firefox eller omstart av pcen)

5541205[/snapback]

Du kan jo ta bokmerker > bokmerk alle faner

Selv om det ikke er en like effektiv som i Opera funker den helt fint.

Lenke til kommentar
Hver gang det kommer en oppdatering så er en eller annen extension ukompatibel med den nye versjonen, og det tar ofte tid før det kommer oppdateringer til disse  :mad: Irriterende.

5549208[/snapback]

Det er jeg enig i er irriterende, men det er nå tross alt bedre med en sikker PC og noen ukompatible extensions, enn en pc som hakkere kan komme seg inn på.

Lenke til kommentar
Hver gang det kommer en oppdatering så er en eller annen extension ukompatibel med den nye versjonen, og det tar ofte tid før det kommer oppdateringer til disse  :mad: Irriterende.

5549208[/snapback]

Det er jeg enig i er irriterende, men det er nå tross alt bedre med en sikker PC og noen ukompatible extensions, enn en pc som hakkere kan komme seg inn på.

5557974[/snapback]

Bruk Nightly Tester Tools som gjør eventuelt ikke-kompatible extensions...kompatible :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...