Gå til innhold

Siemens SXG75 er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med U15, eller hva den nå het? Var da absolutt en Siemens UMTS-telefon det, selv om det var Motorola som produserte den. Rett på meg om jeg tar feil.

 

"iemens" skulle vel vært "Siemens" et sted i artikkelen :)

 

Og hvorfor linke til sammenligning med 6680? Hvorfor sammenligne med en modell som er snart året gammel, når man heller kan sammenligne med f.eks. N70.

 

Men fin mobil, det er det :)

Lenke til kommentar

arehei: U15 (og U10) var vel knapt tilgjengelige på markedet. Såvidt jeg vet var de i salg kun i et par-tre land. De ble vel mest brukt for å teste 3G-nettene til Siemens.

 

Da er det mer feil å skrive at den er den første 3G-mobilen fra BenQ.

BenQ S80 kom jo i 2005 og er en 3G-mobil ('o2 X4' er samme mobilen også).

 

Ledig minne er forresten ca 72MB :)

Lenke til kommentar
Gurgle. Voldsomt usikker på om jeg skal kjøpe denne eller vente på N80.

5537889[/snapback]

Jeg skal kjøpe SXG75 og så vente på N80, tenker jeg :)

 

Molna: Okay, trodde den var mer utbredt en det.

5538660[/snapback]

 

Ja, kanskje jeg skal gjøre det jeg også. SXG'en er jo nesten gratis, og jeg hører GPS'en skulle fungere bra. Kan være greit å ha begge to.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig poenget i å nevne BREW, når det ikke har noen effekt for oss brukere?

 

Med Symbian har vi et åpent os med muligheter for massevis av programmer og lignende.. Med SXG75 er vel det akkurat som på vanlige mobiler, altså støtte for java-programmer.

 

Selv synes jeg det spiller veldig liten rolle hva navnet på systemet som ligger i bånn er, Windows, Linux, Symbian osv.., det er bare hva vi får ut av det som er det viktige.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig poenget i å nevne BREW, når det ikke har noen effekt for oss brukere?

 

...

 

Selv synes jeg det spiller veldig liten rolle hva navnet på systemet som ligger i bånn er, Windows, Linux, Symbian osv.., det er bare hva vi får ut av det som er det viktige.

5554973[/snapback]

Helt enig. Jeg gir også egentlig filla hvem som har lagd det og hva det heter, bare det inneholder funksjonaliteten jeg trenger. Og for all del, det er ikke noen spesiell grunn til å nevne hvilket operativsystem SXG75 har, akkurat som det er uinteressant på de fleste andre telefoner. Med det lille unntaket at Amobil sa at det ikke hadde Linux (likevel), og da hadde de på en måte tatt opp emnet allerede. Så sa de at de ikke visste hva det var erstattet med, og da foreslo jeg at de kunne skrive at det var BREW. Ikke noe mer poeng enn det. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...