Gå til innhold

Tomb Raider: Legend i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja hun ser ut som hun gjorde i Tomb Raider 1 og 2 som gjorde Lara Croft til superstjerne over natten. Mannen bak Tomb Raider Toby Gard sluttet etter Tomb Raider 2 pga han ikke likte hva selskapet ville gjøre med Lara. Som mange vet så fikk hun enorme bryster og omgivelsene i de neste spillene var langt nær de første 2 spillene. Nå er han tilbake etter en del crappy Tomb Raider spill og vil redde henne mens det fortsatt går an. Etter å ha sett gameplay klipp og lignende så fikk jeg med engang følelsen at ting er på rett kjør igjen. Er vakre forhistoriske omgivelser og med grotter med idyllisk undersjø :D

 

Ville egentlig se dette spillet på PS3 men de har fått det til bra nok syns jeg.

Lenke til kommentar

Dette spillet blir nok garantert bedre en AoD, men det skal jo ikke så mye til da.

 

Når jeg så de gameplay-videoane som ligger på gamershell ble jeg veldig skeptisk til spillet, får håpe at utviklerene har spillt Prince of persia T2T og Splinter cell kansje de da har lært litt hvordan man lager gode "tomb raider-alike" spill nå idag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...