Gå til innhold

M59 blir X1900-utgave for bærbare?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ATI vil dermed ta over tronen for beste grafikkprosessor for bærbare.

Jeg synes det er litt tidlig å konkludere med det før en eneste test har dukket opp. Selv formuleringen i artikkelen virker også noe kraftig.

 

Vi venter nemlig fortsatt på desktop-versjonen av Nvidias nye toppbrikke ved kodenavn "G71" (GeForce 7900), som er ventet i mars. Når Nvidia lanserer en versjon for bærbare maskiner av denne brikken, vil etter all sannsynlighet denne brikken overta tronen som den raskeste grafikkprosessoren beregnet for bærbare maskiner.
Endret av Simen1
Lenke til kommentar
7800GTX kan leveres nå. Kan godt hende Ati blir kjappere, men når kan de levere?

5528115[/snapback]

Husker du hvorfor ATI hadde problemer med å levére i fjor? Hvorfor er det mange som tror at ATI ikke kan levére produkter bare fordi det var problemer hos TSMC?

 

Edit: dessuten er dette produktet bare et rykte så langt.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar
Hvor mange watt trekker et mobility x1900 i forhold til et "vanlig"? Hadde vært kult dersom man fikk kjøpt disse til si et bareboneoppsett.. ^^ Få ned strømregninga et par hakk :D

5528826[/snapback]

 

Ja, hva med å få litt wattfattige løsninger inn på desktop også? Personlig har jeg ikke noe ønske om noen panelovn i PCen

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvor mange watt trekker et mobility x1900 i forhold til et "vanlig"? Hadde vært kult dersom man fikk kjøpt disse til si et bareboneoppsett.. ^^ Få ned strømregninga et par hakk :D

5528826[/snapback]

 

Ja, hva med å få litt wattfattige løsninger inn på desktop også? Personlig har jeg ikke noe ønske om noen panelovn i PCen

 

AtW

5529944[/snapback]

 

Hehe, jeg merker forskjell på om PC'en er av eller ikke... :D Trenger ikke ha på ovnen når den er på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...