Gå til innhold

Crysis offisielt kunngjort (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi loves et interessant og spennende gameplay, hvor taktikk og spesialtilpasninger av våpen og armering er helt nødvendig for å overleve i et miljø preget av fiendtlige og fryktløse romvesener.

Faen asså . Orginalt skytespill og så kommer dem med romvesener nok engang ? Heller lag fiender som er Green Beret eller Navy Seals eller noe. Tviler at de gjør romvesene noe utfordrende .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
I dag kom den offisielle kunngjøringen om Crysis, et nytt spill fra skaperne av Far Cry.

 

Les mer

5521610[/snapback]

WEEE. Endelig er det bekreftet. Men nå må jeg nok oppgradere PCen min... Far Cry var sinnsvakt bra, og jeg vedder på at CryTech klarer å oppnå alle forventingene.

Lenke til kommentar

Avdukninger av nye spill, store og små, går på rundgang blant store spillblader hele tiden, året rundt. Det er helt normalt, og alle vil ha en del av kaka. Denne gangen var det tyske Gamestar. Tyskland er et stort marked, og jeg tror dessuten Gamestar har over 300 000 i opplag, noe man ikke skal kimse av.

Lenke til kommentar
Masse romvesener på ei øde øy...høyrest ut som FarCry om igjen.

5526186[/snapback]

 

Vel forige gang var det jo mutanter og ikke aliens.

 

Jeg håper det kan gjøres på en skikkelig måte denne gangen. Jeg liker vanligvis utenomjordiske skapninger i spill men bare så lenge de er fantasifulle. I Far Cry var mutantene stive og kjedelige og skapte et dårlig gameplay spør du meg.

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
Masse romvesener på ei øde øy...høyrest ut som FarCry om igjen.

5526186[/snapback]

 

Vel forige gang var det jo mutanter og ikke aliens.

 

Jeg håper det kan gjøres på en skikkelig måte denne gangen. Jeg liker vanligvis utenomjordiske skapninger i spill men bare så lenge de er fantasifulle. I Far Cry var mutantene stive og kjedelige og skapte et dårlig gameplay spør du meg.

5526319[/snapback]

 

Jepp. Mutantene kunne vært gode, men monsterdesignet var desverre nærmest elendig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er det noen som har dannet seg en formening om hva slags maskinvare spillet må ha? Håper virkelig det blir ordentlig gjennomført, så man ikke trenger 2x7800GTX(platinum sample50029 edition) for å kjøre på 800x600 oppløsning..

5591622[/snapback]

Det som vart sagt i eit intervju var:

The hardware requirements of Crysis are not finalized yet. But Cevat Yerli (Crytek CEO) told us that the minimum requirements are a SM2 graphics card. We assume that you will also need at least a 2GHz CPU and 512MB system ram to decently play the game at low settings. For maxxed out details you will need a lot better performing system. A dual-core CPU will be well used in Crysis. The engine uses a very interesting load balancing system that takes advantace of not only dual core but also HT, and CPUs that use both (Intel P EE 840/955 or 2007 scheduled 4 Core CPUs).
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...