Gå til innhold

TrackMania Nations ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt dette spillet i 30 min (i singleplayer) og det er like festlig som alltid :D

 

Begynte på "Beginner Training" siden det er en stund siden jeg spilte Trackmania sist. På de 30 banene i beginner har jeg nå 1 Nadeo medalje,24 gullmedaljer og 4 sølv, noen som slår dette og noen som har fått alle 30 i gull eller bedre?

Lenke til kommentar

Da innstalleres spillet og jeg er straks tilbake med mine meninger. Og kanskje noen skjermbilder også.

 

Det dere ser på screenshot-et er malerverkstedet i spillet. Her kan man bruke spillets innebygde malerverktøy. Dette lar deg ikke lage de mest unike og detaljerte skins-ene, men fungerer til mitt bruk. Vet ikke om dere ser det, men jeg har altså fått lakkert på Orresnei på frontpanseret (langs med "nesa") og på begge sidene litt bak føreren. Syntes selv det ble stilig.

 

Forøvrig er spillet meget bra. Faktisk så bra at utviklerne kunne solgt det i butikken til 400 kroner. Men det er jo nesten designet rundt den store spillturneringen og er derfor gratis. Når du har innstallert spillet får du se åssen spillet ser ut med Nvidia-kort og med andre skjermkort. Nvidia-kort bruker visst alle spillets grafiske effekter, så det er tydelig litt nvidia-reklamering i spillet. Dette er også gjeldende ingame på skilter osv. Men det er ikke forrstyrrende så ingen ting å klage over.

 

Kan forresten anbeefale enda å spille spillet med joystick. Det er regelrett håpløst å spille med tastatur, da du da mister alt for mye fart når du svinger. Svingingen blir nemlig litt i største laget og hakkete. Joystick ftw ;)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Dette er helt genialt, tok fullstendig over fredagskvelden for min del i alle fall. Men det ser ut til å være noen barnesykdommer - nettet var litt ustabilt, og i tillegg er det noe merkelig med reset-knappen (dvs, den fungerer ikke slik den gjorde før, i stedet fungerer den som retire-knappen... sikkert en bug, håper det blir fikset/endret snart). Uansett er dette noe alle bør laste ned.

Lenke til kommentar

Hver gang det dukker opp en ny demo av et spill i TrackMania-serien er det som å møte en gammel venn .. og man lander rett på kjøret igjen :(

 

Liker definitivt den nye bilen, kanskje den beste som har vært tilgjenglig i TM hittil! Følelsen av å representere landet ditt funker utrolig bra, ingenting er som å kjøre mot 20 franskmenn og sørge for at "Ja vi elsker" jomer over høyttalerene til slutt :-D

 

Nei, detta var koselig. Velkommen tilbake, gamle venn!

Lenke til kommentar

Ja, TMN var helt konge!

Mye bedre enn jeg hadde forventet :)

 

De som allerede eier TrackMania eller TrackMania Sunrise kan registrere sin kopi av TrackMania Nations, noe som tillater dem å bruke egne "skins" og avatarer.

Men hva mener du med dette? Og hvordan/hvor gjør jeg det?

Lenke til kommentar

I følge Nadeo: "The only limitation is that if you have one of our TM games, you can register. Once you are registered, you can customize your identity like car paintings and avatar."

 

Hvis du går på TM Nations-nettstedet (http://www.trackmanianations.com/), skal det være et valg for å "authenticate account". Der kan du skrive inn login-navnet ditt i TM Nations og en key fra et tidligere TM-spill (jeg brukte Sunrise-keyen min). Så tror jeg du legge ut bilder som før, men jeg har ikke prøvd det selv. Tror jeg vil fortsette å bruke norske farger uansett.

Lenke til kommentar

hmmm var en hundredel fra en nadeo medalje jeg nå, jaja hvilken bane fikk du nadeo-medalje på først ?

 

 

 

Da har jeg spilt dette spillet i 30 min (i singleplayer) og det er like festlig som alltid :D

 

Begynte på "Beginner Training" siden det er en stund siden jeg spilte Trackmania sist. På de 30 banene i beginner har jeg nå 1 Nadeo medalje,24 gullmedaljer og 4 sølv, noen som slår dette og noen som har fått alle 30 i gull eller bedre?

5507772[/snapback]

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått enten 3 eller fire av Nadeos medaljer til nå jeg :) Ble ganske overakset når jeg fikk den første da. Spiller forøvrig med joystick. Om du spiller med tastatur er det kort og godt sagt nesten umulig å få en nadeo-medalje. Disse medaljene krever at du gjør perfekte svinger uten noen form for hakk i det hele tatt. Dette greier man ikke med tastatur. Hvertfall ikke jeg.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...