Gå til innhold

Demo av Crashday (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow, liker hastigheten jeg fikk fra gamer sine nedlastingserver. Lasta ned hele greia på under et minutt... 5000KB/s er nye rekord for meg :)

 

/Cyrus

5501632[/snapback]

5000?!! Åssen linje har du??

Jeg har problemer med å makse 2mbitten min fra Gamer.no sine sider.. ligger på 210/220kbs osv..

 

Hva i svarte: "The Demo is Limited to 50 Launches." ?? Seriøst.. er det install fila som ikke kan kjøres mer eller er det spillet som ikke kan startes flere ganger?

Hvis det er spillet, så suger det littigrann.. :S

Lenke til kommentar
et par screens..

edit: så litt mørkt ut.. kansje det bare er ute i windowsen min det er litt mørkt. :)

5501696[/snapback]

Det må være skjermen din. Perfekt lys på min skjerm.

5501757[/snapback]

Han snakker ikke om selve spillet, men skjermbildene han har tatt. De er for mørke :-)

Lenke til kommentar

Synes selv også at demoen var knalltøff. Da jeg så på "mini games", fikk jeg se en video fra forskjellige småting man kan gjøre. Ser jo helt vilt ut, i ekte TM-style. Selv om at jeg ikke er en så stor fan av bilspill (blant annet fordi jeg er elendig i dem), ser jeg faktisk frem til at fullversjonen kommer.

Fin grafikk som ikke krevde noe som helst (kjørte med alt på max - det sto faktisk slik da jeg gikk inn i options - og jeg merket ikke et snev av FPS-problemer).

Kult å smadre bilene totalt, og sende dem ut i ville stunts.

 

Fint at det også er med en editor, slik at man kan lage sine egne helsprø maps! :)

Lenke til kommentar

Men husk, er bare litt rundt 30 dager til release, og man kan lage sine baner som nevnt.

Så kommer nok til å spille en god del ja, men det er jo alt etter interesse for spillet :)

Men som sagt, har følgt utviklingen lenge, så gleder meg. Vil komme tilbake med et mer detaljert syn når jeg har fått testa demoen skikkelig.

 

Men til dere som måtte oppleve diverse bugs \ crashs. Gå til www.crashday.com -> så til forumet deres, (trenger ikke bruker, guest posting) og ta en titt. En del ting er funnet av feil og stuff, men er folk som har løsninger på det meste allerede nå :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...