Gå til innhold

Bli en super-taster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare en liten korrigering.

 

I artikkelen står det om netcom SMS mania: "Tjenesten koster deg 200 kroner i måneden, og kan kombineres med alle Netcom-abonnement bortsett fra kontantkort og bedrift. "

 

Hvilket ikke er korrekt, man kan kjøpe SMS mania månedsvis til kontantkort, men da for 249 kr.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Fra artikkelen: "(..) Netcoms Smarttalk-abonnement. Dette gir deg en minuttpris på 69 øre og faste utgifter på tilsammen 269 kroner måneden."

 

Smarttalk har minimumsfakturering på 99,-. Faste utgifter blir da 299,- i måneden og ikke 269,- som det står i artikkelen.

 

I tillegg mener jeg at SMSmania nå også er tilgjengelig for bedriftsabonnement. (Ikke 100% sikker på denne.)

Lenke til kommentar
Fra artikkelen: "(..) Netcoms Smarttalk-abonnement. Dette gir deg en minuttpris på 69 øre og faste utgifter på tilsammen 269 kroner måneden."

 

Smarttalk har minimumsfakturering på 99,-. Faste utgifter blir da 299,- i måneden og ikke 269,- som det står i artikkelen.

 

I tillegg mener jeg at SMSmania nå også er tilgjengelig for bedriftsabonnement. (Ikke 100% sikker på denne.)

5502052[/snapback]

 

Hei!

Du har selvfølgelig helt rett. Netcom SMS Mania kan kombineres med alle bedriftsabonnement, inkludert Trådløs Bedrift og alle BusinessTalk-varianter.

 

Minimumsfakturering for SmartTalk har også økt til 99 kroner i måneden som du påpeker.

 

Cosmogs: Vi har presisert dette med SMS Mania månedskort i saken. Kortene koster for øvrig i følge Netcom.no 299, og ikke 249.

 

Takk for tilbakemeldinger!

Endret av hitokiri
Lenke til kommentar

Har selv flere erfaringer med SMS fra Outlook og tilsvarende. I f.eks. en byggevarebutikk har man såkalt "Proffkunder": dette er snekre, malermestere, murere etc. Hver av disse yrkeskategoriene skal "pleies" hver for seg med gode konkrete tilbud. I steden for å bruke mye penger på skriftlig reklame og evt. oppringing kan man med få tastetrykk få sendt ut spesifikke tilbud til den enkelte fagmann. Forutsetningen er selvsagt at han samtykker i slik reklame/tilbud. Effektivt, personlig og servicevennlig.

 

Samme kan man benytte innenfor det offentlige. Har man f.eks. ansvar for driftsavdelingen, vaktmesterkorps e.l., vil sms være en subtil måte å formidle arbeidsoppgaver og annen informasjon på.

 

Forutsetning: At SMS kan skrives via PC og evt. Outlook. (Ellers ville dette vært for tungvint). :thumbup:

Lenke til kommentar
Fin guide, men det er mange der ute som faktisk ikke har telenor eller netcom! For oss er guiden stort sett ubrukelig :)

5504718[/snapback]

 

Ja, jeg stusset litt på det selv, det må jo finens noen bra tjenester der man kan sende SMS fra nett, og det meldingen "komemr fra ditt nummer" og er uten reklame, slik som det er på telenor og netcom sine SMS-tjenester. Og som man faktisk kan bruke uten å ha netcom eller telenor, gjør jo ikke så mye om man må betale litt per melding.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg bruker float's mobile agent for å sende smser enkelt fra PC-en. Den bruker mobilen til å sende meldingene via blåtann eller kabel. Er ikke sikker på hvilke mobiler den støtter, tror det er hovedsaklig Sony Ericsson. Den funket ihvertfall med min gamle T610 og min nye W800i.

Lenke til kommentar
Jeg bruker float's mobile agent for å sende smser enkelt fra PC-en. Den bruker mobilen til å sende meldingene via blåtann eller kabel. Er ikke sikker på hvilke mobiler den støtter, tror det er hovedsaklig Sony Ericsson. Den funket ihvertfall med min gamle T610 og min nye W800i.

5523159[/snapback]

 

Desverre ikke så aktuelt for min nokia 3210.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
hva med biip.no? :p så mye gratis sms du vil! :)

5501700[/snapback]

 

Man må jo være "VIP medlem" hos Biip.no for å sende så mange meldinger du vil. Det koster i tillegg penger for å bli.

 

Men man har da uweb.no (10 gratis meld. hver dag + nr. ditt vises hos mottaker. Er uten reklame)

 

Gulesider.no (5 per dag)

 

Inpoc.no (3 per dag + nr. ditt vises hos mottaker. Er uten reklame)

 

og Biip.no (25 per mnd. med mindre man blir vip-bruker. Er med reklame)

Lenke til kommentar

Fra artikkelen: "(..) Netcoms Smarttalk-abonnement. Dette gir deg en minuttpris på 69 øre og faste utgifter på tilsammen 269 kroner måneden."

 

Hum.. Nesten rart at ingen har komentert det før, men minnut prisen på Netcom SmartTalk, er faktisk 59 øre, ikke 69 øre som oppgitt i artikelen.. (D var 69 øre før, men ble satt ned til 59 øre for 4-5 måneder eller noe siden.. ;) )

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg bruker Eurobate.com og er fornøyd med denne! Eget mobilnummer vises, såfremt du har fyllt på for noen få kroner (10 eller 20). Og da vises eget nummer uten reklame også for sendte gratismeldinger (3 om dagen).

Ulempe: Noe reklameepost og noen reklameSMSer.

 

mvh titus

 

Fin guide, men det er mange der ute som faktisk ikke har telenor eller netcom! For oss er guiden stort sett ubrukelig :)

5504718[/snapback]

 

Ja, jeg stusset litt på det selv, det må jo finens noen bra tjenester der man kan sende SMS fra nett, og det meldingen "komemr fra ditt nummer" og er uten reklame, slik som det er på telenor og netcom sine SMS-tjenester. Og som man faktisk kan bruke uten å ha netcom eller telenor, gjør jo ikke så mye om man må betale litt per melding.

 

AtW

5505401[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...