Gå til innhold

TES: Her kan Oblivion Coll.Ed. PC kjøpes (prisliste)


Anbefalte innlegg

Laget en prisliste her: (pr. 8/3/06)

 

Play.com: 30£+moms(25%) + gebyr(70kr)= 507,5 kr

Absoluttspill.no 479kr + frakt (29kr) = 508kr (Foreløpig utsolgt)

Cdon.com: 489kr + frakt(29) = 518kr

Platekompaniet.no: 499kr + frakt (30kr)= 529kr

gamezone.no: 499kr + frakt(ca. 45kr*)= 544 kr

Take2: 60$+ frakt(26$)=570kr + moms(25%) + gebyr(70kr) = 782,5kr

 

*gamezone.no frakt: (spillet veier 500gr.):

Brevpost med 1-3 spill i DVD-boks: 35 kroner ( opp til 350 gram)

Brevpost med 2-8 spill i DVD-boks: 35-65 kroner ( fra 350 til 1000 gram )

Brevpost med 5-10 spill: 155 kroner ( over 1 kg )

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hva er det som IKKE følger med i standardutgaven bortsett fra mynt, kart og making of DVD. Er det en trykket manual med i standardutgaven?

 

Ser også noe om en bok med bakgrunnsmateriale i Coll Ed. Hadde håpet det var en tøff T-skjorte med Coll Ed. Det er det jo ikke :mad:

 

Er det noe vits i å kjøpe coll ed da :hmm:

Lenke til kommentar
Hva er det som IKKE følger med i standardutgaven bortsett fra mynt, kart og making of DVD. Er det en trykket manual med i standardutgaven?

 

Ser også noe om en bok med bakgrunnsmateriale i Coll Ed. Hadde håpet det var en tøff T-skjorte med Coll Ed. Det er det jo ikke :mad:

 

Er det noe vits i å kjøpe coll ed da :hmm:

5702933[/snapback]

Jeg har sagt det før og sier det igjen, en gamer skal ha collectors edition :wee:

For meg er det en prinsippsak

Lenke til kommentar
Hva er det som IKKE følger med i standardutgaven bortsett fra mynt, kart og making of DVD. Er det en trykket manual med i standardutgaven?

 

Ser også noe om en bok med bakgrunnsmateriale i Coll Ed. Hadde håpet det var en tøff T-skjorte med Coll Ed. Det er det jo ikke :mad:

 

Er det noe vits i å kjøpe coll ed da :hmm:

5702933[/snapback]

Jeg har sagt det før og sier det igjen, en gamer skal ha collectors edition :wee:

For meg er det en prinsippsak

5703050[/snapback]

 

Hadde vært enig i det du sier hvis det hadde blitt sluppet færre collector's editioner, til færre spill. Slik det er i dag, er jo ikke collector's/limited edition av spill særlig begrensa eller sjeldne i det hele tatt :no:

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å handle på Absoluttspill.

Der koster CE 479+frakt på 29 = 508kr. Syntes det var rimelig til å være en norsk butikk jeg. :thumbup:

5703784[/snapback]

 

Du jobber vel ikke tilfeldigvis der også :roll:

 

1 post...

5703839[/snapback]

 

D*mn they`r on to me. Now I have to set my computer to self destruct and flee the country.

 

Neida, bare tuller. Jobber ikke der nei. Men hvor jobber du? Eller alle disse andre som snakker så hjertevarmt om netbutikkene de bruker? ;)

Lenke til kommentar
Du burde føre opp Komplett på den lista di også, har bestilt min CE derifra, til den nette sum av kr 534 inkl. mva og frakt  :)  (VISA).

5702363[/snapback]

 

Sjekket nå og fant ikke PC versjonen der. Kanskje de er utsolgt?

Jeg har begynt å handle på Absoluttspill.

Der koster CE 479+frakt på 29 = 508kr. Syntes det var rimelig til å være en norsk butikk jeg. :thumbup:

5703784[/snapback]

Dersom dette er en bra butikk er det helt klart kanskje et meget bra prisalternativ.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Sorry Rulleguru. Mente ikke å fornærme deg eller noe. Skjønner faktisk at det hele ser litt mistenksomt ut. Men faktum er at jeg har pleid å sjekke priser og slikt på gamer før. Så denne lenka og tenkte det kunne være moro å poste et eget innlegg for en gangs skyld. Bare for å feire at jeg nylig har fått en internett oppkobling på rommet mitt. :) Og helt ærlig så trodde jeg denne diskusjonen var for å hjelpe hverandre til å finne de beste tilbudene. Ville bare gi mitt bidrag, håper ikke det var galt av meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...