Gå til innhold

Sniktitt på Crashday (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, la det nå for guds skyld komme ut i februar. ;) Vi har ventet alt for lenge allerede. Håper det blir en verdig arvtaker til "Stunts", som jeg spilte meg ihjel på for lenge siden. En av de store gledene var å lage skitvanskelige baner som kameratene kunne prøve seg på. Dette ser jo ut til å kunne bli like morro. :cool:

 

Forøvrig blir det aldri nevnt i artikkelen hvilken plattform spillet kommer til. Ikke at jeg var i tvil selv, men det burde kanskje stått nevnt sammen med datoen, slik det stod under "Artikler fra forsiden"...

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Høres bra ut. Jeg har spilt TrackMania i over 2 år nå. Trackmania Sunrise eXtreme er jo helt konge

 

27 januar kommer den TrackMania Nations, denne vil være helt gratis

 

Her er to bilder bilder:

 

http://img2.kult-mag.com/photos/00/00/64/9...000649754_2.jpg

http://img2.kult-mag.com/photos/00/00/64/9...000649757_2.jpg

 

Kanskje Crashday kommer litt for sent. Vil nok sjekke ut om Crashday får noen gode reviews før jeg eventuelt bytter det ut med TrackMania-serien

Lenke til kommentar
Forøvrig blir det aldri nevnt i artikkelen hvilken plattform spillet kommer til. Ikke at jeg var i tvil selv, men det burde kanskje stått nevnt sammen med datoen, slik det stod under "Artikler fra forsiden"...

5463224[/snapback]

I slutten av konklusjonen: "Crashday lanseres på PC den 24. februar"

 

I tillegg kan du se på produktinformasjonen øverst til høyre i artikkelen for å finne ut slikt :-)

Lenke til kommentar

Dere glømte også å nevne - våpenene du ser er optional, dvs at du KAN velge om du vil spille med våpen eller ikke. Dette synes jeg er jekla smart, for selv liker jeg ikke våpen, men ren crash-kraft, så blir gøy dette :D

 

Har vært utviklet lenge ja, 2003 var jo gankse midt inne i utviklingen, om jeg ikke tar feil er det utviklet i nærmere 5 år nå. Så tror det vil bli et meget fullfært spill i sammenligning som Flatout etc etc...

Lenke til kommentar
Dere glømte også å nevne - våpenene du ser er optional, dvs at du KAN velge om du vil spille med våpen eller ikke.

"Mulighetene for å skreddersy de ulike modusene er store, og det er for eksempel mulig å velge om du vil spille med våpen eller ikke." :)

 

Kanskje Crashday kommer litt for sent. Vil nok sjekke ut om Crashday får noen gode reviews før jeg eventuelt bytter det ut med TrackMania-serien

Det tror jeg kan være fornuftig. Crashday er absolutt lovende, men for øyeblikket ser det ikke ut til å være helt i samme liga som TrackMania. Vi får se når det blir ferdig.

Lenke til kommentar

Tror nok at Crashday vil være et bedre spill enn Trackmania :)

Men gjenstår å se, og smak og behag også hehe ;P

 

Men dette spillet er utviklet lenge, utsatt en mange ganger, så har tro på at vi får se et veldig ferdig spill :)

 

Utvikleren sier at spillet skal være arkade, men det vil alikavell - i følge utvikleren være

litt mer "realistisk" i forhold til til Trackmania ;)

 

Og generelt om artikkelen, du fikk prøve en langt i fra fullført versjon, husk det hehe ;) Dette er noe som utvikleren har pekt kraftig på at mange ting i fra test versjonen som blader \ magasiner \ etc skal og vil bli kraftig forandret \ bedret til det ferdige produktet.

Spessielt peker dem på styringen \ handlingen på bilen, den skal mest sannsynlig bli kraftig modifisert i fra testversjonen ;)

 

Men som sakt - det gjennstår å se, jeg håper bare det blir like bra som det ser ut, har jo liksom ventet på det i 3 år nå, og kan nesten kjenne smaken av skrapt metall på tunga ;D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...