Gå til innhold

Blogg: En jomfru i nød (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte denne veldig godt! Kan huske tilbake til div. betaer og selvfølgelig realease 11 feb. Det var så sykt fett, nå som jeg har vært ingame en stund og vært med på det meste så blir det selvfølgelig ikke det samme. Men WoW er et kanon spill, uten tvil..

 

Jeg ser dog frem til TBC, det blir bra! Nye steder, endelig mulighet for å komme i høyere level osv.

 

Til dere som begynner å gå lei så kan jeg si; prøv å gjør noe annet enn det du vanligvis pleier! Chat litt med random folk i Orgimmar/IronForge eller hvor du enn befinner deg. Gjør noe nytt, gå på et lite raid eller et sted du ikke har vært siden lvl 15. Forandring fryder! :)

 

*Forsvinne tilbake til den fantastiske Azeroth verdenen*

/bye

Lenke til kommentar

Artikkelen får meg til å mimre tilbake til første gangen jeg spilte wow, den åpne amerikanske betaen. Det var tider :love:

Må legge til at jeg har det like gøy nå, men savner litt den følelsen jeg hadde i begynnelsen.

 

btw. hvilken server spiller du på emmjay ?

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Ææææsj! DET der var DÅRLIKG gjort alltså!!

 

Jeg har eid collectors edition i over ett år nå uten å spille det, men nå trenger lysten seg på igjen... sukk!

 

Fy skam som skriver så underholdende!!

FY!

5465725[/snapback]

 

Tro meg, når du prøver deg igjen mister du den lysten fort. Er man lei blir man virkelig lei.

 

 

En kommentar til artikkelen:

Selv om du velger en PvP-server tar det god tid før du kommer deg til et område der du kan bli angrepet av andre spillere.

Lenke til kommentar

Tja. Det er ikke akkurat mine erfaringer. Var ingen hyggelige folk som passet ryggen min, så jeg drev nå og fartet rundt og ble drept. Stakkars Bekgaler (min character). At jeg hjalp andre nybegynnere for nå være så som så med. Jeg droppet hele spillet rundt sommerferien når jeg skulle reise fra de nordligere deler av Norge til mine foreldre som holder til på Vestlandet. Før det hadde jeg rukket å bli lei siden jeg nå var level 32, og folk som jeg i teorien samarbeidet med, ikke var så enkle å få gjennomført et samarbeid med.

 

Men sant, det var kjekt en stund. Etter jeg kom tilbake til Narvik orket jeg ikke starte opp spillet igjen, så nå ligger det bare og samler støv.

 

Forøvrig, visste samboeren din hva hun gjorde når hun fant dette spillet til deg? Det tar fort uhorvelige mengder med tid mens det er på sitt morsomste. Sikkert ikke det mest populære det

Lenke til kommentar

Takk for positive tilbakemeldinger :)

 

Uderzo: Jeg er på Kul Thiras om det er realm du tenker på.

 

Onkel Kompost: Det går nok inn i historien som en av de virkelig store tabbene hun har gjort, men jeg regner med hun har sett/hørt om det på TV eller noe og ikke helt visste hvilke krefter som ble satt i sving :thumbup:

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar

Det å få hjelp av ei jente er ikke uvanlig, er jo kjempemange som lager en kvinnelig karakter selv om de er gutt "IRL". =P

 

Det er jo uansett kos å hjelpe de som er dårligere enn det en er selv, like hyggelig hver gang å få "Thanks" til seg. :love:

Endret av Tonio
Lenke til kommentar

Onkel Kompost: Det går nok inn i historien som en av de virkelig store tabbene hun har gjort, men jeg regner med hun har sett/hørt om det på TV eller noe og ikke helt visste hvilke krefter som ble satt i sving  :thumbup:

 

Hehe. Vel, du får si at du prøvde å holde deg vekke, men det gikk desverre ikke.

 

Og til dere andre som mener det ikke går an å bli lei WoW, så er jeg uenig. Jeg følte det at jeg havnet borti litt for mange av MMORPG-verdenens svar på CS-kidz. Dvs det var bare om å gjøre å grinde seg opp fortest mulig, naske til seg alt av slipp fra fiendene, og liten eller ingen interaksjon med andre spillere. Det er det siste elementet som, for meg i alle fall, gjør MMORPG'er så fristende.

 

Vurderer fremdeles å kjøpe Matrix online eller City of Heroes...

Lenke til kommentar

Til alle som er "lei av å spille (grinde/farme), men vil spille mer" :

 

Spill på en RolePlaying server! :)

 

 

Hvis dere faktisk tar skrittet og prøver dere på en RP-server, og da mener jeg det å lage en historie bak karakteren deres, og lever dere inn, da kommer dere så nærme den første timen med WoW som går ann uten å bli mistet på hodet i gulvet.

 

Jeg lagde en ny Undead Rogue på en RP server for litt siden, fikk igjen spillelysten etter en liten stud. :)

 

(

For de som vil vite historien bak RP-karakteren min:

 

Jeg jobbet som en kriger for Scarlet Crusade før de ble helt gale. Samditig med at de ble korrupte så ble min hemmelige kjærlighet til min kvinnelige medkriger opdaget, og de så veldig ned på homofili..

Neste dag i felten ble vi begge lurt inn i et overfall og drept, nå er jeg tilbake som en "hevner" (derfor rogue og ikke warrior) og kjærsten min som en mage. Vi skal drepe Mograin (feilstavet?) om det er det siste vi gjør. :)

 

Så, jeg anbefaler alle som har "mistet lysten" til å lage en RP-karakter og gjenoppleve eventyrene med om mulig enda større innlevelse.

)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...