Gå til innhold

EA kunngjør Medal of Honor: Airborne (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, dette ble annonsert i Juni '05.

 

Pressemeldingen i dag handlet om at spillet også kommer til PC, i tillegg til 360 og PS3 som først var annonsert.

5453082[/snapback]

EA har aldri tidligere offisielt annonsert Medal of Honor Airborne. Det lille som ble kjent i sommer var basert på rykter, som EA ikke ønsket å kommentere ytterligere. I dag er det blant annet første gang vi får offisiell informasjon om gameplayet og historien i spillet.

Lenke til kommentar

Frontline var den beste av dem alle etter min mening, Pacific var noe dritt og det nye gadd jeg ikke å se på. Men dette er er litt Amerikansk propaganda etter min mening. Litt lei over å være amerikaner og skal liksom ''redde verden''... :hrm: Ville vært kulere å være tysker...

Endret av Bjørn_Ole
Lenke til kommentar
Frontline var den beste av dem alle etter min mening, Pacific var noe dritt og det nye gadd jeg ikke å se på. Men dette er er litt Amerikansk propaganda etter min mening. Litt lei over å være amerikaner og skal liksom ''redde verden''... :hrm: Ville vært kulere å være tysker...

5453569[/snapback]

Ville helst vert en Nordmann jeg da, kunne vert spennende med en campaign som gikk ut på Linge kompani sine sabotasjer, kampen om tungtvannet raidet på vågsøy, lofoten osv.

Lenke til kommentar

Synes MOH er litt gammaldags. Nå som maskiner er kraftige nok til å klare spill som er mer avansert en "Run over there alone and destroy the thingy , and dont forget to kill the 5000 germans that get in your way".

 

Vest-fronten er rimelig utmelka også, er på tide å lage noen oppdrag som foregår på Øst-Fronten, som faktisk var både større og viktigere. Enten som Tysker eller Russer.

Lenke til kommentar

Første da jeg tenkte da jeg leste hva spillet handlet om var "Har jeg ikke gjort dette før ?" .

 

Noe inni meg gjør som resten av dere, håper på at dette blir bra og noe nytt men dette er dessverre EA. Ta en titt på Battlefield serien , hele startet med BF1942 noe som var veldig bra men aldri ble helt fullført pga de satset på Battlefield Vietnam noe som også appelerte til meg veldig mye. Jeg startet faktisk KLAN og forbredte meg til å satse STOOORT i dette spillet.... så kommer en kunngjøring ... BATTLEFIELD 2 kommer snart . Da var det bare å skrinlegge hele driten å forberede seg for enda ett nytt spill. Når det kommer så var det ekstremt mye bugs og EA fikset noen av de etter hele 3 måneder ! Så noen dager etterpå finner vi ut ihvorfor de har vært så sene "Special Forces" . En tilleggspakke som koster ekstra penger som handler om akkurat det samme som Battlefield 2 gjør nemlig "Moderne krigføring". Altså samme ulla bare i annen innpakning !

 

Storyen slutter ikke der , EA etter Special Forces sin knall sukess bestemmer seg for å ta betaling for framtidige patcher i samme slengen og den første som kommer er "Euro Force". Noen nye våpen og nye kjøretøy må du altså BETALE for , dette er EA folkens . Når ett selskap blir så stort så mister de fokus på kvalitet, bare ta LucasArts eller Telenor som eksempel. Telenor her til lands kunne glatt utkonkurert Nextgentel om de vil men de fortsetter å ha crappy hastighet til høyere pris pga de vil tjene penger.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...