Gå til innhold

BenQ-Siemens kjører profft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som en bra telefon det der. Spennende med OLED skjermen, men det blir nok neppe min neste telefon.

5452245[/snapback]

 

Den er høyaktuell for meg, med tanke på at den er utroli tynn, mindre enn razr-modellene. Hvilke forskjeller vil OLED-skjerm bety for meg som bruker? - Noen som har peiling?

 

Er det noen her på forumet som vil våge seg på et prisanslag?

Lenke til kommentar

Heisann

 

OLED-skjermene er mindre strømkrevende, men ikke like skarpe og gode som en fullblods, backlit TFT-skjerm. Skjermen til S88 var i hvert fall etter mitt syn ikke så skarp som tilsvarende TFT-skjermer jeg har sett.

 

Jeg har ikke fått prøvd menysystemet på S88, men menyene på S68 var lynkjappe. Systemet på EF81 var ikke fullt så kjapt, kanskje tilsvarende Sony Ericsson K600i.

 

Vi kommer tilbake med en sniktitt på EF81 i løpet av morgendagen!

Lenke til kommentar
Det var kjapp oppdatering med nyhet :)

 

16x zoom tror jeg blir tragisk, går man over 10x så blir det så kornete at det ikke ser bra ut selv på en mobilskjerm (?).

 

levlex: du som er i Berlin? Beskriv hvordan skjermen er hvis du får testa den da :)

5452134[/snapback]

 

Enig med deg, men 16x digital zoom tillater også 16x zoom på bilder du har tatt inne på telefonen så du kan zoome inn på dem etter at de er tatt, noe som er en utrolig snedig funksjon spør du meg

 

OLED-skjerm høres spennede ut, vil anta du kan bruke telefonen endel mer enn vanlige LCD-skjermer før det går hardt ut over batterilevetiden...

Lenke til kommentar
Er det noen som ser visse likhetstrekk mellom denne modellen og K750i. Jeg tenker særlig da på volum- og kameraknapp.

5452194[/snapback]

Første jeg tenkte var 6233, og når jeg så joysticken, volumknappene og kameratasten måtte jeg neste fiske K750'en opp av lomma... Copycats :p

5452841[/snapback]

Artig. Selv tenkte jeg på Nokia 6021 når jeg så den. Likheten er vel tilstede synes nå jeg.

 

Fint å se nye produkter fra BenQ-Siemens :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...