Gå til innhold

Forbyr gratis samtaler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok ikke at det er grunnen, er jo dårlig for samfunnet generelt om alle er oppe om nettete og kommer uopplagt på skolen/jobb og gjør en dårligere arbeid ellers.

 

Syns egentlig det er helt greit å de bør slutte med sånt, alle burde i utgangspunktet legge seg tidligere og få seg nok søvn.

5447180[/snapback]

 

Syns egentlig at "samfundet" burde være operativt 24-6 (søndag kan være fridag da) , og gi oss B menneske en fair sjanse. Ikke så veldig gjennomtenkt, men det vil jo skape masse flere arbeidsplasser iallefall. Irritert meg over at jeg ikke kan dra på butikken og handle mat når jeg har snudd døgnet ;)

 

Det der klagingen dems må være noe av de første jeg har hørt av sitt slag. "Nei til gratis ringepriser, vi vil ha høyere teleskritt".

Lenke til kommentar

Der det er marked for døgnåpne butikker vil man finne døgnåpne butikker, også i Norge, men nok om det. Synes også det forbudet var merksnodig. Det er jo bare søtt og sunt at ungdommer har telefonsex med hverandre før de blunder om kvelden, men man kan ikke vente annet av maktkåte, paranoide muslimer.

Lenke til kommentar

de har vært de største mobiloperatørene i landet ganske lenge nå og satser nok på å være det fortsatt, problemet er riktignok at de har fått 2-3 konkurrenter det siste året og tyr til slike løsninger for å kunne holde på kundene.

 

Grameen har rykte på seg for å være blant de dyre men de man kan stole på.

Lenke til kommentar
Et annet argument er at nattlige samtaler kan gå utover skolearbeidet.

Dette argumentet kjøper jeg. Det er litt uheldig at operatørene "presser" kundene til å bruke tid i telefonen om natta i stedet for på dagtid. Hvis myndighetene f.eks påbyr samme pris døgnet rundt så tipper jeg at prisen blir lavere per minutt døgnet rundt enn den er på dagtid nå. Alt i alt håper jeg kundene ikke kommer dårlig fra det økonomisk men at de får en sunnere døgnrytme.

 

(Jeg vil IKKE at samfunnet skal være døgnåpent. Tenk hvor mye det ville kræsjet med samvær mellom venner og familier om alle skulle jobbet til ulike tider på døgnet.)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...