Gå til innhold

Sniktitt på Gudfaren (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer det et Mafia 2 også? Det er i hvertfall svært etterlengta hos meg, bedre spill enn Mafia skal man lete lenge etter...

 

Jeg har store forhåpninger til Gudfaren, men er redd for at det kommer til å bli skuffende for de store Gudfaren-tilhengerne.

 

Og når det gjelder Scarface kan jeg neppe tro at spillet ender som filmen...

Lenke til kommentar
Kommer det et Mafia 2 også? Det er i hvertfall svært etterlengta hos meg, bedre spill enn Mafia skal man lete lenge etter...

 

Jeg har store forhåpninger til Gudfaren, men er redd for at det kommer til å bli skuffende for de store Gudfaren-tilhengerne.

 

Og når det gjelder Scarface kan jeg neppe tro at spillet ender som filmen...

5433192[/snapback]

 

Det er dessverre ikke bestemt ennå. men det er mye om og men.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er helt normalt med sperrefrister på anmeldelser og sniktitter på spill, hvis vi får tilgang på ferdig/uferdig versjon på et tidlig stadie. Det gjelder ikke bare EA, men denne gangen glemte de å fortelle oss om det før opprinnelig publisering. Det kan være flere grunner til slikt, f.eks. hvis andre medier har eksklusivitetsavtaler på den første anmeldelsen/sniktitten, eller fordi de ønsker å samkjøre markedsføringen.

 

Men la oss nå fokusere på spillet, ok? :-)

Lenke til kommentar

Gleder meg til det kommer, er ikke det, men er redd selskapet som står bak det kommer til å klare å gjøre dette til et sirkus etter vært.

 

Scenario:

 

Gudfaren selger bra, EA tjener fett. Liker det.

 

Lager oppfølger til Gudfaren, med et temmelig lamet navn og meget tynn story. Selger i bøtter. EA digger det.

 

4 år frem i tid --> EA lanserer Gudfaren XXV, samme story som i Gudfaren 1, men en liten tweak på slutten. Selger i bøtter og spann.

 

Har sett den trenden med EA før (*host* Lord of the rings *host*) og er desverre redd det er noe de kan finne på å gjøre.

 

Krysser fingrene at dette blir et bra spill, og kommer det en oppfølger så stopper det der.

Lenke til kommentar
Gleder meg til dette kommer og demper tørsten min etter Mafia :) Siden dere har da spilt det, lever det opp når det gjelder oppdragsdesign, kontrollere og generelt animasjon?

5571167[/snapback]

Vel, jeg har forsøkt å beskrive spillets kriker og kroker best mulig i sniktitten. Men kan svare litt mer spesifikt her.

 

Oppdragene er delt opp i historieoppdrag, sideoppdrag og småoppdrag...sånn roughly. Flere er ganske innovative og passer fint inn i "Mafia-sjangeren", mens andre er av det mer ordinære slaget.

 

Kontrollene er også ganske spreke, spesielt i kampsituasjoner. Bruken av de analoge spakene når du skal slåss er uvant, men det sitter etter en stund. Slik sett minner faktisk Gudfaren litt om Fight Night Round 3.

 

Det grafiske skal jeg ikke kommentere så mye, siden det helt tydelig var en uferdig versjon jeg testet. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...