Gå til innhold

Omtale av Namco Battle Museum Collection (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra artikkel, godt skrevet.

 

 

 

Sitat fra artikkelen:

Når man utgir gamle filmklassikere på DVD følger det veldig ofte med en masse interessant bakgrunnsstoff, hvordan filmen ble til, litt om epoken, skuespillerne, regissøren. Man legger inn en ekstraverdi som gjør produktet enda mer interessant for nye seere, og ikke bare for dem som vil rusle litt i mimreland. Her har spillbransjen noe å lære, og et produkt som Namco Museum Battle Collection hadde tjent mye på å øse av all historien som ligger til bunns for utgivelsene. Hvordan var det egentlig bak kulissene hos Namco, intervju med geniene bak spillene, dypdykk i maskinvaren også videre.

 

Helt enig. Hadde vært veldig interessant å sett tidlige konsepter av spill, intervjuer osv. Lurer på om de har tenkt denne tanken. Hvis de har det, hvorfor har de det ikke med i spillpakken?

Lenke til kommentar

Hele pakken er jo rasket sammen i farta virker det som.

Jeg hadde en del av disse spillene på NES (nintendo),

Og har også spilt de på NES emulator, og det litt latterlige er jo at disse spillene virker bedre på en emulator en de gjør i pakken her.

 

(maskina jobber som f*** med mitt 7800gt når jeg spiller namco, tyder på bra koding :D )

 

ok, ser at artikkelen handler om PSP utgaven mens jeg snakker om PC launcen, blir litt annet det da :blush:

Endret av ronndi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er det noen som har kjøpt dette spillet?

Lurer på om det er noe for min 6 år gamle sønn ??

 

Hvilket spill er best i pakken?

5468972[/snapback]

 

Dette er en samling gamle klassikere som nok er morsomst for oss som har spilt dem før, og kan mimre litt. Du må nesten ha litt sans for styggpen retrografikk og knallhard spillbarhet for å kose deg.

 

Tror kanskje disse spillene er for sære og vanskelige for en seksåring.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...