Gå til innhold

Omtale av 50 Cent: Bulletproof (PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:) Hehe, det spelet stod heldigvis ikkje på ønskelista mi i utgangspunktet. Det einaste eg har høyrt frå han der "50 percent"-fyren var ein gong eg skrudde på TV-en på NRK2 og det var sånn chatte-tøv med musikk. Eg fekk med meg "I'll take you to the candy shop I'll let you lick the lollypop...". So skifta eg kanal.

 

Kay

Lenke til kommentar

Jeg synes anmelderen virket som en som hadde veldig mye imot 50cent fra starten av. Men det burde ikke hjelpe på om det er dårlig spill eller ikke. Spillet ser ut til å suge, men jeg har tenkt å skaffe meg det når det kommer på PSP fordi jeg liker 50 cent. Det kan være mye underholdningsverdi i et slikt spill selvom spillet generelt suger. Spørs hva slags verdier man verdsetter.

Lenke til kommentar
Rart... En svart person går rundt å skyter ned bl.a hvite personer. Hadde det vært andre veien hadde spillet blitt svartelistet over alt og stemplet som rasistisk.

5420696[/snapback]

Åja, men dette er noko HEILT anna. 50 percent er ein gangster-rappar, og då blir alt han seier og gjer automatisk tøft. Slik er det berre. :p

 

Kay

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...