Gå til innhold

HL2: Aftermath lanseres i april (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For folk som har Silver og Gold medlemskap på Steam kan de laste ned spillet gratis når det utgis via Steam eller?

5418188[/snapback]

 

Får det nok ikke gratis, men tror at du får spillet til en billigere penge enn hva de som ikke har silver eller gold må betale.

Endret av Skrote
Lenke til kommentar

Hvis Valve brukte i overkant av et år på å lage Lost Coast, fremdeles 10-15min selv med lysgreiene...Hvor lang tid bruker de på en tileggspakke som hvertfall varer et par timer? Julesalget 2007 er nok nærmere =)

 

Men nok sarkasme om det velkjente Valve tempoet. Hva jeg ikke forstår er hvorfor de ikke har prøvd å maksimert hvor utvikler vennelig HL2 er, koblet med Steam som leveringsplatform. Andre mindre selskaper kunne pushet ut utvidelsespakker til HL2 med forrykende tempo gjennom Steam i samarbeid med Valve, og enda solgt godt. Opposing Force og Blue Shift var jo knalleksempler på dette - utvidelser laget på kort tid, veldig gjennomførte, og til tider kvalitetsmessig bedre enn opphavet.

 

Vi skulle hatt en 3-4 utvidelser (eller små-historier) i HL2 settingen allerede, fra forskjellige mindre utviklere som vil vise seg, gjærne med andre hovedpersoner (OP4/BS stil), til en hundrelapp eller to =)

 

Selv må jeg si jeg ser mer frem til They Hunger: Lost Souls, enn Aftermath, selv om det er to forskjellige ting. Eller enda SiN Episodes. Hvis det lykkes og de tjener noen kroner er det fritt frem for et sterkt økende innholdsproduksjon.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...