Gå til innhold

Når kommer Dead or Alive 4? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vist det er grunnen at det tar lenger tid å komme til europa, hvorfor fungerer da doa4 US uten problemer på PAL xbox 360 maskiner?  :hmm:

5410372[/snapback]

 

Funker bare hvis man setter maskinen til PAL 60, hvis den står på PAL 50 får man bare svart skjerm etter det jeg har hørt. Spiller alle spillene mine i PAL 60, så bryr ikke meg noe egentlig. Og til dere som ikke allerede har importert den amerikanske versjonen... GLED DERE :thumbup:

Lenke til kommentar
FETT!

 

Er spillet kult??

5410979[/snapback]

 

Etter min mening er det bedre enn DOA 3, et spill jeg synes var veldig bra. Alt føles mer og bedre tilpasset, og vanskelighetsgraden har gått litt opp. Alt i alt et veldig bra spill. Og sluttfilmene til personene er typisk Team Ninja-stil. :love:

Lenke til kommentar
Trodde 27. januar var kjent ganske lenge jeg..

5410647[/snapback]

Du har nok sett eller hørt feil. I desember gikk Microsoft ut med 13. januar, og i slutten av forrige uke gikk den norske distributøren til Microsoft ut med 20. januar som offisiell dato. I dag sier Microsoft, som nevnt i artikkelen at 27. januar er realistisk (de bekrefter med andre ord ikke at spillet kommer da, men at det er stor sannsynlighet for det).

Lenke til kommentar
hva er problemet, jeg har da spilt ps2 ntsc spill på min pal tv i årevis.

5411518[/snapback]

 

At ikke alle har en TV som støtter NTSC, og at det i utgangspunktet skal fungere for alle de å spille Xbox-spill på den også.

 

Det som blir gjort nå, er å merke ting skikkelig med at TV-en må støtte 60Hz-modus, slik at folk faktisk er OBS på dette. Det betyr også at det etter all sannsynlighet er et identisk spill som ankommer oss, som det som allerede er ute på markedet. Regionfritt betyr ikke automagisk at det er samme spill som kommer i alle sonene, men denne gang ser det ut til å være slik at vi får samme opplegg som USA.

Lenke til kommentar
Trodde 27. januar var kjent ganske lenge jeg..

5410647[/snapback]

Du har nok sett eller hørt feil. I desember gikk Microsoft ut med 13. januar, og i slutten av forrige uke gikk den norske distributøren til Microsoft ut med 20. januar som offisiell dato. I dag sier Microsoft, som nevnt i artikkelen at 27. januar er realistisk (de bekrefter med andre ord ikke at spillet kommer da, men at det er stor sannsynlighet for det).

5411813[/snapback]

 

Ser bare at det har stått 27. på siden min i en god stund, men husker ikke hvor jeg fikk det... :p

Lenke til kommentar
Det som blir gjort nå, er å merke ting skikkelig med at TV-en må støtte 60Hz-modus, slik at folk faktisk er OBS på dette.

5411943[/snapback]

Dette er idiotisk. Hvis de ikke lager en versjon som også funker i 50Hz som de aller aller fleste som ikke vet bedre kjører sin 360 i, så vil det blir en klagestorm av en annen verden. Det holder IKKE å bare merke boksen eller spillet.

 

Alle andre spill funker fint i 50Hz, så rusher de dette for å få det ut en uke eller to tidligere uten 50Hz-støtte så tabber de seg ut. Bigtime.

Lenke til kommentar
Vet ikkje prisen nei, men det blir vell 499 ;)

 

Er vell den billigste butikken på spill her i byn, så eg kjøper det på Elkjøp! :D

5411824[/snapback]

 

 

Jo, her å egentlig.. Tror du de får det inn på lansering da? Jeg aner ikke om elkjøp er flinke til å få inn spillene på lansering :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...