Gå til innhold

Flight Simulator X klart til å ta av (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg jeg og :)

 

Noen som vet om bildene er Current Gen?

5388567[/snapback]

 

Etter som spillet jo er til PC så er det jo egentlig ingen generasjoner på samme måte. Spillet har så bra grafikk som de aller beste maskinene idag om mulig kan kjøre, så enkelt er det. Skal dog sies at grafikken er meget mye bedre enn fra forrige versjon. Kanksje ikke så mye når det kommer til selve flyene og helikoptrene, men når det kommer til omgivelsene.

 

Ikke bare ser man nå hus, men detaljerte hus. Videre ser trærne mye penere ut en de gjorde ved forrige versjon, og vannet er nå mildt sagt nydelig. Jeg kjøper meg PC innen sommeren og håper at Windows Vista er kommet ut til da, samt spillet. Det hadde vært kos.

Lenke til kommentar

Vært brutalt fett hvis dem kunne fått til noe slik som google-earth. Hele kloden har vært

satelittfotografier og fet grafikk på bygninger,biler osv. Det ser nesten ut som at det blir noe som dette. Likte bildene, men tror vi får se noen fetere bilder etterhvert!

Er også spent på hvilke oppdrag de har lagt inn! Vært grisegøy å kunne flydd politi/tv-team helikopter under et getaway:=)

Lenke til kommentar
Helt rått, jeg digger Flight simulator,  men har gått litt lei  av 2004 nå, og dette skal kjøpes+ en minnebrikke til da  :D (blir nok krevende)

5390602[/snapback]

Enda litt lenge til utgivelsen av FSX. Skaff deg et par expansions. Airliner Pilot har jeg hørt er ganske bra.

 

Syns heller ikke grafikken var så alt for bra. Jeg forventet jo ikke noe PS3 grafikk, men er enig med Hawko, bakken ser faktisk satelitt-aktig ut. Men jeg er fornøyd med hvordan vannet og himmelen ser ut. Jeg er nok blitt bortskjemt. :-)

Lenke til kommentar
Grafikken på bakken er fortsatt altfor dårlig og man mister mye av gleden med å fly da . Er en textur som er dratt utover ser det ut som . Heller fokuser på realistiske omgivelser enn en stor og kjedelig verden.

5392655[/snapback]

Mja. For å si det slik skal dette spillet være en flysimulator. Da nytter det ikke med en verden på størrelse med en by vet du. Dersom man skulle generere den grafikken man har på Battlefield 2 på størrelse med en hel by, for ikke å snakke om et lite land så hadde det jo krevd enorme mengder med systemressurser.

 

Jeg synes bakken ser helt grei ut. Man ser den jo egentlig nesten ikke når man flyr i høyde. Da er det kanskje ikke så farlig med slikt?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...