Gå til innhold

Slipper ny Walkman-telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra artikkelen:

W810 er nemlig på prikken lik W800, bortsett fra fire ting: W810 har EDGE, GSM 850, 14 MB mindre minne og litt omstokking på knappene.

W810i ser ikke ut til å ha linsedeksel til kameraet. Det er viktig for endel... ;)

 

Syns denne telefonen var interessant, jeg, men det er mest fordi jeg vurderer å gå for en W800i og savnet EDGE. Men prisen bør ikke bli så veldig stiv, da...

Lenke til kommentar

Samme her. Har begrenset med lommeplass til både MP3 og mobil og har lenge vurdert en W800i, men det at den manglet EDGE var litt kjipt...

 

Har forøvrig en 3510i som har levd vel i snart 3 år uten batteribytte eller noe (og batteritiden er fremdeles god, holder i nesten en uke med normal bruk) og den funker til mitt formål. Men en god kombinasjon av MP3 og mobil har jeg ventet lenge på, og nå er det vel på et akseptabelt nivå. Spørs bare om jeg gidder å bruke 3-4000 på det...

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte og forstå dette maset om trippel/kvadruppelbånd-støtte.

 

Hvor mange er det egentlig som overhode bryr seg om telefonen fungerer utenfor europa?

Og hvor mange er det som reiser så ofte til amerika at det er plagsomt at den vanlige mobilen ikke fungerer der?

 

Jeg tør å vedde på at minst 99% av målgruppen til disse telefonene ikke bryr seg en døyt om hvorvidt de kan brukes utenfor europa.

Lenke til kommentar
Jeg tør å vedde på at minst 99% av målgruppen til disse telefonene ikke bryr seg en døyt om hvorvidt de kan brukes utenfor europa.

5391683[/snapback]

Problemet er at mange tror de trenger det, så derfor er det god markedsføring å ta det med. Jeg må vel innrømme at jeg er blandt disse selv, selvom jeg vet at jeg neppe kommer til å tra til Amerika (hverken nord eller sør) innenfor levetida til min neste telefon.

Lenke til kommentar
Jeg må vel innrømme at jeg er blandt disse selv, selvom jeg vet at jeg neppe kommer til å tra til Amerika (hverken nord eller sør) innenfor levetida til min neste telefon.

5391917[/snapback]

Greit å ha tenker jeg også, selv om jeg neppe drar dit mellom mars 06 og mars 07.

 

Kostnaden knyttet i oppgradering fra triband til quadband må være minimal, mens det gir oss som konsumenter et påskudd for å velge akkurat denne telefonen. Sett kostnad i forhold til at vi som ikke trenger det har lyst på det tror jeg dette er et smart trekk av SE. Hadde de bare tenkt det om EDGE med en gang også... :hrm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...