Gå til innhold

Revolution billigere enn Xbox 360 (Rev)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De kortene så jo bare gamle/gulnet ut :D .

Men nå som jeg hadde gledet meg til en kjempebillig revelusjon :hrm: .

5384198[/snapback]

 

Jeg tror nok kanskje at du ville synes at det er verdt pengene når den blir lansert og du får se spillene ;)

5384285[/snapback]

 

Enig... +alle nes, snes og gc spillene, lengter etter å prøve noen nes spill igjen ja :love:

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje at jeg skal laste ned Duck Hunt. Så mange som har snakket om hvor gøy det var med Light Gun. Jeg var desverre litt for ung når NES og SNES var i sin storhetsperiode. Kom først inn i spillverdenen når jeg fikk min Nintendo 64 på en spillmesse i Grieghallen, Bergen. Var den første i nabolaget som fikk en, og gjett om jeg plutselig fikk utrolig mange uger på døren ^^

Lenke til kommentar
Jeg tror kanskje at jeg skal laste ned Duck Hunt. Så mange som har snakket om hvor gøy det var med Light Gun. Jeg var desverre litt for ung når NES og SNES var i sin storhetsperiode. Kom først inn i spillverdenen når jeg fikk min Nintendo 64 på en spillmesse i Grieghallen, Bergen. Var den første i nabolaget som fikk en, og gjett om jeg plutselig fikk utrolig mange uger på døren ^^

5384594[/snapback]

Å hvor jeg gleder meg til å laste ned og spille Duck Hunt :D Blir nok et av de første spillene jeg komer til å laste ned. For min del er muligheten til å spille gamle Nintendospill nok til å skaffe den.

Lenke til kommentar
Jeg tror kanskje at jeg skal laste ned Duck Hunt. Så mange som har snakket om hvor gøy det var med Light Gun. Jeg var desverre litt for ung når NES og SNES var i sin storhetsperiode. Kom først inn i spillverdenen når jeg fikk min Nintendo 64 på en spillmesse i Grieghallen, Bergen. Var den første i nabolaget som fikk en, og gjett om jeg plutselig fikk utrolig mange uger på døren ^^

5384594[/snapback]

 

N64 var også mine første maskin fre The Big N. Dog hadde eg spillt uttalige timer med Castlevania,Top Gun,Mario Kart,Street Fighter på NES/SNES hos venner.DA eg fikk N64 til jul i 97` med GoldenEye ble det store auger i nabolaget ja. Har noe for Nintendo siden eg var veldig ung :love: OG som eg gleder meg til Revo. Er utrolig spennt på spillene og dere muligheter med den nye kontrollen :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...