Gå til innhold

Forbedret DS på vei? (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der er en trist holdning. Jeg skønner ikke hvordan fysisk design kan være en avgjørende faktor i spørsmålet om man skal kjøpe en konsoll eller ikke. Opp igjennom 2005 har DS skaffet seg et veldig respektabelt spillbibliotek, og det ser jammen meg ut til at flommen av storspill vil fortsette i 2006. Å la designet komme i veien for denne ellers fantastiske konsollen er bare idiotisk.

Lenke til kommentar

Oaka: Det er min mening mot din ;)

 

Jeg verdsetter design av gadget's ganske høyt, grunnet at dette er ting som skal være med der jeg drar (somregel). Da vil jeg faktisk ha noe som ser bra ut. At spillbibloteket til nintendo har flere titler som er bedre enn PSP sine vet da de fleste. Faktisk, slik som alt er i dag, ville jeg heller hatt Gameboy Micro, enn DS, grunnet design.

Lenke til kommentar

Du skal selvfølgelig få lov til å mene akkurat hva du vil, men jeg har litt problemer med å forstå hvordan du kan mene det. :p Velvel, håper for din og andre image bevisste menneskers skyld at DS får en skikkelig overhaling. Jeg skal ikke nekte for at den kunne trenge det. ;)

Lenke til kommentar
Du skal selvfølgelig få lov til å mene akkurat hva du vil, men jeg har litt problemer med å forstå hvordan du kan mene det. :p Velvel, håper for din og andre image bevisste menneskers skyld at DS får en skikkelig overhaling. Jeg skal ikke nekte for at den kunne trenge det. ;)

5384045[/snapback]

Når jeg drar med meg en ting i lomma skal den helst være ganske liten.. (Nei jeg er ikke designerbitch..)

Lenke til kommentar
Du skal selvfølgelig få lov til å mene akkurat hva du vil, men jeg har litt problemer med å forstå hvordan du kan mene det. :p Velvel, håper for din og andre image bevisste menneskers skyld at DS får en skikkelig overhaling. Jeg skal ikke nekte for at den kunne trenge det. ;)

5384045[/snapback]

Når jeg drar med meg en ting i lomma skal den helst være ganske liten.. (Nei jeg er ikke designerbitch..)

5384268[/snapback]

Vil vel ikke påstå at jeg er en motefreak akkuratt :!: Men sånne ting som mp3spiller, mobil, eventuell gameboy skal være lekkert. Sort of :p

Lenke til kommentar

Håper de får krympa størrelsen på dyret. Kjøpte min første GBA for noen måneder siden da jeg var i Singapore. Gameboy Micro. Utrolig fet og handy sak.På størrelse med min nokia mobiltelefon. Bare å stappe den i lomma og trekke den fram på buss og tbane. Kjøper garantert en DS når denfår plass i en normal jakkelomme.

 

Nintendo har på Gameboy fronten virkelig bevist hva de kan gjøre med størrelsen. Etter min mening er PSP og DS alt for store å dra med seg i lomma. Størrelsen må seriøstkrympes før jeg går til innkjøp.

 

Hva slags medie benyttes på DS? Hvor liten kan de få den? På PSP har man problemer med at den ikke kan bli mindre enn UMD diskene.

Lenke til kommentar

Hmmm, Jeg holder i DS'en min nå og lurer på hva de kan gjøre med den. Kjenner at den kan bli lettere i vekt. Kanskje en anelse smalere? Skjermene skulle kanskje vært tettere sammen, men det kan bli en utfordring, tror jeg, visst den skal være robust i hengslene. Ellers så trenger vi en Zelda versjon og et Zelda spill, hihi!

 

Håper den nye kan moddes, modding er jo koselig (visst det er en DS da, vet jo aldri med Nintendo).

HPIM0340.JPG

Lenke til kommentar

hmm, en nye og forbedret versjon høres jo bra ut, men lurer gentlig på hva de kan gjøre med designet (som jeg forøvrig synest er helt greit, skal jitte å se på skjermene, ikke selve maskinen når jeg spiller), med to skjermer er det jo grenser for hvor mye mindre den kan bli i høyden(lengen om du vil, avhengig av synspunkt. fra bunnen av skjerm to til toppen av skjerm en.). og bredden er egentlig på grensen til å være for liten for meg med store hender, så ikke så altfor mye å gå på der heller. men men, blir spennende å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...