Gå til innhold

Ut med "Intel inside"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg gjør det ingenting at Intel bytter logo. Men jeg tror ikke at Intel får solgt mer produkter av den grunn.

 

BTW: Jeg foretrekker "Intet inside" :p

 

Var det jeg som tolket slutten av artikkelen feil, eller skal Intel stoppe utviklingen av Pentium-platformen?

5357537[/snapback]

Intel skal vel slutte med Pentium-navnet.
Lenke til kommentar

Hvis Intel ender opp med noe så latterlig dårlig som den der kan de vitterlig sparke Herr Kim først som sist. Det er greit nok å oppdatere seg litt en gang i blant, men why fix when it ain't broken? Hvis man i tillegg ikke har noen bra erstatningsforslag da kan de jo like gjerne bare spare seg for prosjektet. Det er mye arbeid og penger involvert i et slikt skifte.

Lenke til kommentar

tror nok de gjør lurt i og oppdatere logoen sin ja, det er noe ALLE seriøse bedrifter burde gjøre med jevnlig mellomrom. selvsagt ikke store forandringer, men små justeringer for å følge tidensutvikling.

 

men enig at den logoen postet over her var litt vel kjedelig.. håper nå de har klart å komme frem til noe bedre en det. ser liksom ikke helt sammenhengen med den brutte sirkelen og den nye payoff'en..

 

men igjen, nå var den jo mye bedre en den gamle da.

Lenke til kommentar
Eric Kim, who Intel drafted in to shake up its marketing towards the end of last year, told the Wall Street Journal that everything Intel does is a leap ahead and "becomes so ingrained in the fabric of people's lives that they can't go back anymore".

 

http://www.theinquirer.net/?article=28628

 

Personlig, så synes jeg denne nye logoen er mye bedre enn den gamle. Selv om 'Intel Inside' er det folk kjenner igjen.

 

Til alle de som syter om at 'Intel må lage bedre CPUer'; -Intel er mye mer enn bare prosessorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...