Gå til innhold

Stue-PC fra AOpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da fælt hvor dere på HW (ifølge Aopen) skryter av denne boksen! Men jeg kan desverre ikke se hvor dere har sagt dette? Følgende er sakset fra Aopen sin news release:

 

/...While www.hardware.no, gave AOpen “a big thumbs-up” for its successful development of the miniPC..../

 

/...The miniPC is almost completely silent with satisfactory performance for regular use plus the features like slot in optical, elegant design, and DVI (digital video interface), according to www.hardware.no..../

 

/...“With the AOpen miniPC we think that AOpen comes out even higher on the list of innovative and creative producers. They have developed the SFF-concept on several fronts and have come up with an even more exciting product as a result,” commented www.hardware.no...../

 

/...“So, it looks like the Apple’s Mac Mini. But if people want to go for a box like this then it’s all well and good that they can choose the operating system they like best. In any event, we give AOpen a big thumbs-up,” said www.hardware.no...../

 

/...With a metal alloy casing, the mini personal computer also supports Intel SpeedStep, etc., meaning that the processor can be underclocked when its full power is not required. “This is a good thing with regards to heat dissipation in the unit.”..../

 

News artikkelen er datert 21. Desember. Har lett i arkivet til HW.no rundt denne datoen, men kunne ikke finne artikkel om denne boksen??

 

Er det slik at Aopen gjengir f.eks muntlige kommentarer fra HW.no i sin news release. Isåfall er det vel ikke rette måten å gjøre dette på? Virker som Aopen har brukt HW.no for å skape blest om produktet?

 

I artikkelen er det også blest fra Dinside.no, men kan heller ikke her se at det er skrevet noen artikkel om denne boksen.....

 

 

Vennligst forklar!

Lenke til kommentar
jeg her lyst på slik jeg og man bare kabinettet bygge selv!  :hmm:

5359338[/snapback]

Den setningen skjønte jeg ikke, men du enkelt kan bygge en slik selv... kanskje uten set-top kontroller.

 

Jeg synes den som fjernet denne er horete.. og jeg kontrolerte faktisk lengde og.. ikke min skyld at det ikke virker.

Denne skjeønte jeg, og kan tiulføye at jeg har vært utfor samme idiotiet selv!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...