Gå til innhold

Nye tider for klokka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klokka er på armen til enhver tid. Hvis jeg jeg trener, bader, jobber på verksted, står i slalåmbakken etc, så pleier ikke mobilen alltid å ligge i lomma eller være i nærheten i det hele tatt.

Og som andre har påpekt, det er mye raskere å bare se på klokka på armen i stedet for å ta opp mobilen av lomma og eventuelt slå av tastelåsen for å få på lyset, se på klokka, ta på tastelåsen igjen for deretter å ta mobilen ned i lomma igjen.

 

Edit: Ble litt kronglete, dette her.

Endret av Redline_
Lenke til kommentar

Har ikke gått med klokke på noen år pga. jeg har hatt klokke på mobilen...

Men klokke kan i mange ganger være lurt å ha.

 

Men en ulempe med mobilen som klokke er at jeg kan for eksempel ikke kan bruke mobilen på jobb pga. eksplosjonsfare.

Er bare pga min latskap at jeg ikke har kjøpt meg en brukbar klokke :blush:

Lenke til kommentar

spørsmålet er om kansje det er på tide å fornye armbåndsuret?

 

hva med å slenge inn blåtann og mulighet for å styre mobilen?

 

putt handsfreeen i øret, og når det ringer så kan du se på klokka hvem det er. ønsker du å ringe? stemmestyring, eller kansje mulighet for å bla i nummerlista via klokka?

 

greit nok, risikoen er at en trenger flere og/eller bedre batterier for klokken.

 

kansje på tide å innføre universalladere som funker via magnetfelt? legg det du ønsker å lade på en plate og magnetfeltet som platen skaper vil påvirke kretser inne i batteriet og dermed lade det opp. greit nok, det vil ikke gå så kjapt som via en ledning...

Lenke til kommentar
Deler av klokkebransjen uttrykker bekymring over at synkende salgstall, og mange legger skylda på mobiltelefonen.

 

- Salget av armbåndsur har vært flatt for alle klokkeprodusenter i landet siden 2001, forteller Jim Katz, talsmann for den amerikanske klokkeprodusenten Timex til St. Petersburg Times.

Er ikke dette motstridende meldinger? Hva er det som er riktig?

Lenke til kommentar
Deler av klokkebransjen uttrykker bekymring over at synkende salgstall, og mange legger skylda på mobiltelefonen.

 

- Salget av armbåndsur har vært flatt for alle klokkeprodusenter i landet siden 2001, forteller Jim Katz, talsmann for den amerikanske klokkeprodusenten Timex til St. Petersburg Times.

Er ikke dette motstridende meldinger? Hva er det som er riktig?

5369728[/snapback]

Vil tippe at den første er den riktige

Endret av Fez
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...