Gå til innhold

Femkamp - kjempene møtes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Dell skjermen fikk jeg for en uke siden etter å ha hatt en 21 " CRT fra Eizo. Jeg trodde denne skjermen var uerstattelig intill jeg prøvde Dell skjermen.

 

:love:

 

Widescreen i de spillene som støtter det er bare hakeslepp! :dribble: Etterslep er for meg et problem på veeeeldig mange LCD paneler, men ikke på denne.

 

Anbefales!

 

Håper for deres egen skyld at dere prøver skjermen i HL 2, FarCry og WoW. De spillene gnistrer på skjermen.

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar
Åssen kan man kalle 2001FP for "Lillebroren" til 2005FPW?? Den er jo fysisk større og har fler pixler på skjermen :)

5300915[/snapback]

 

Ja, jeg er litt enig, 4:3-modellen virker mer grom, er det samme panel og kvalitet på den? Ellers var det en fin test, deilig å se litt testing av større paneler.

 

AtW

5301106[/snapback]

 

http://www.hardware.no/tester/skjerm/dell_...rp_2001fp/11159

Lenke til kommentar
Åssen kan man kalle 2001FP for "Lillebroren" til 2005FPW?? Den er jo fysisk større og har fler pixler på skjermen :)

5300915[/snapback]

 

Ja, jeg er litt enig, 4:3-modellen virker mer grom, er det samme panel og kvalitet på den? Ellers var det en fin test, deilig å se litt testing av større paneler.

 

AtW

5301106[/snapback]

 

http://www.hardware.no/tester/skjerm/dell_...rp_2001fp/11159

5301112[/snapback]

 

Jeg synes ikke det kommer klart fram av å lese de to testene om kvaliteten er lik og om det er smame panel.

 

AtW

Lenke til kommentar

Dell fortjener faktisk trekk for dårlig ergonomi, ikke skryt. Flere på dette forumet har bekreftet at denne skjermen ikke kan stilles lavere enn ca. 15 cm over bordflaten. Det betyr at brukeren i de fleste arbeidsplasser hjemme vil sitte og se oppover = stress i nakkemuskulatur. Stort pluss til NEC som tester bekrefter kan reguleres helt ned til bordplatenivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...