Gå til innhold

Splinter Cell: Double Agent offentliggjort (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det såg ganske tøft ut, men er det den endeleg grafikken? For det står nede i hjørnet Current Gen

5294761[/snapback]

"Current Gen" betyr "denne generasjon", som per dags dato er betegnelsen på GameCube, PlayStation 2 og Xbox. Som nevnt i artikkelen er skjermbildene som ble sluppet i dag fra Xbox-versjonen.

 

Det var ikke bedre grafikk enn MGS4, så det ut som.. Men vi får nå se.. Gleder meg sykt hvertfall.

5294785[/snapback]

Når Ubisoft sier at miljøene vil se mer realistiske ut enn det vi så i Metal Gear Solid 4-traileren, så henviser de til Xbox 360-versjonen. Også forklart i artikkelen :-)

Lenke til kommentar
Ubisoft forteller at dine valg har direkte innflytelse på hvordan gameplayet og historien utvikler seg.

 

Dette sa Ubi om Pandora Tomorrow også. Der måtte man også liksom ta valg som ville ha konsekvenser for videre gameplay. Jommen sa jeg smør. Får håpe de snakker sant denne gangen da. Selv om at jeg ikke bryr meg stort om jeg får valg eller ikke (bedre grafikk/fysikk, nye gadgets og ny historie - kanskje i tillegg til litt større frihet til selv å bestemme hvor man vil bevege seg, er nok for meg), synes jeg det er litt irriterende når utviklere gang på gang spyr ut masse info for at spillet skal selge et halvår før det slipper ut, hvor det da viser seg å kun inneholde en brøkdel av hva som ble lovet.

 

EDIT: Forøvrig synes jeg at tittelen på dette spillet er noe... utradisjonell.

Før har det brukt å vært kodenavn som har vært brukt i SC-spillene (og de andre Clancy-seriene), men nå er det altså noe som betyr noe vi alle kan forstå. Slik er det forsåvidt med de nye Ghost Recon- og Rainbow Six-spillene. De har også fått byttet ut kodeord-titlene med mer betydelige ord.

Synes det var mye kulere med kodeord-titlene, jeg. Ble liksom litt kulere da. :)

 

Ellers gleder jeg meg veldig til neste SC spill, da jeg er en stor fan av serien.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Ubisoft forteller at dine valg har direkte innflytelse på hvordan gameplayet og historien utvikler seg.

 

Dette sa Ubi om Pandora Tomorrow også. Der måtte man også liksom ta valg som ville ha konsekvenser for videre gameplay. Jommen sa jeg smør. Får håpe de snakker sant denne gangen da. Selv om at jeg ikke bryr meg stort om jeg får valg eller ikke (bedre grafikk/fysikk, nye gadgets og ny historie - kanskje i tillegg til litt større frihet til selv å bestemme hvor man vil bevege seg, er nok for meg), synes jeg det er litt irriterende når utviklere gang på gang spyr ut masse info for at spillet skal selge et halvår før det slipper ut, hvor det da viser seg å kun inneholde en brøkdel av hva som ble lovet.

 

EDIT: Forøvrig synes jeg at tittelen på dette spillet er noe... utradisjonell.

Før har det brukt å vært kodenavn som har vært brukt i SC-spillene (og de andre Clancy-seriene), men nå er det altså noe som betyr noe vi alle kan forstå. Slik er det forsåvidt med de nye Ghost Recon- og Rainbow Six-spillene. De har også fått byttet ut kodeord-titlene med mer betydelige ord.

Synes det var mye kulere med kodeord-titlene, jeg. Ble liksom litt kulere da. :)

 

Ellers gleder jeg meg veldig til neste SC spill, da jeg er en stor fan av serien.

5295521[/snapback]

Nå skal det sies at det var Asia baserte Ubisoft stuidoet som mekka Pandora Tomorrow, som i min mening er det værste i hele SC serien. Det er Montreal gutta som lagde 1'ern og 3'ern - og det er to evige klassikere.

 

Gleder meg veldig til dette- Ubisoft er ikke sånne som hyper spilla sine så sinnsykt, for så å ikke levere varene. Så jeg har veldig tro på at gameplay og grafikk kan bli veldig bra. De har hvertfall de rette verktøyene til rede for dette!

Lenke til kommentar

Grafikk bedre enn MGS4, de der screenshota så ikke akkurat impnerende ut(men er tross alt bilder fra vanlig X-Box). Uansett SC serien har jeg likt helt siden ener`n så da gleder jeg meg til mye sniking. Kommer sannsynligvis til å stå i en dillema når spillet kommer ut PC eller 360 versjonen. :whistle:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...