Gå til innhold

PCChips tar i bruk SiS761GX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SiS761GX høres for meg ut som et chipset med integrert grafikk, noe som legger grunnlag for et rimelig system, som Simen1 sier. Det er jo vel og bra, men hovedkort med integrerte skjermkortløsninger er vel hyppigst brukt i pakke-pcer fra kjeder som Elkjøp og Expert, og da spørs det hvor billig det blir likevel (ja, jeg er klar over alt det der med garanti osv.). Gode nyheter for bestefar med nettbank og ellers ganske fraværende IT-kunnskaper og -behov, selv foretrekker jeg (og mange andre her på forumet med meg) nok andre løsninger ;)

Lenke til kommentar

Man behøver ikke å kjøpe slike systemer gjennom Elkjøp. Man får også kjøpt slike hovedkort og systemer gjennom vanlige nettbutikker. I tillegg har man jo PCIe-x16 spor og AGP-spor for de spill-interreserte. Stapp inn et moderne skjermkort så freser det av gårde som bare det. Neste gang du skal oppgradere så kan du plukke ut det ex-råe grafikkortet, selge det separat, og selge maskinen kun med integrert grafikk til slike som ikke trenger noe mer. Det er jo bare fint å slippe å kjøpe et dårlig skjermkort før du selger den.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...