Gå til innhold

Omtale av RTL Ski Jumping 2006 (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I omtalen refererer jeg til mitt favorittspill i sjangeren, Ski Jump International. Synes det er vel så herlig som Deluxe Ski Jump 3. :)

 

Spillet finner dere her.

5290378[/snapback]

 

Det beste hadde vært en kombinasjon av konkurranse-oppsettet i Ski Jump International (som følger verdenscupreglene) sammen med hoppdelen i DSJ3.

 

At ikke RTL Ski Jumping 2006 har fikset opp i den urealistiske laghoppingskonkurransen og valg av avsats er jo helt utrolig. Kan ikke se at det da er noen grunn å kjøpe årets utgave av spillet.

 

Offtopic: Er det forresten noen av dere som har fått Ski Jump International v3 til å fungere normalt på WinXP med SP2? Jeg får bare krøll med tastaturoppsettet.

Lenke til kommentar
Foretrekker Deluxe Ski Jump 3 :p

5289140[/snapback]

 

Enig :D hvorfor tar dem ikke å lager en real review av DSJ3 der dem sammenligner den opp mot alle disse andre som koster flesk i forhold. Den er affal nevneverdig i enhver artikkel om hoppespill synes nå jeg.

 

www.mediamond.fi

5290283[/snapback]

 

Jepp, dette er underholdning på et høyt nivå. Når Arne kommenterer hopp på vinterstid, da blir det ski jump deluxe. Dessuten koster det bare 80kr for fullversjonen. Hopp opplevelsen som sagt, er utrolig mye bedre. Og grafikken gjør at du kan kjøre spillet perfekt på en relativt gammel pc. Go ski jump! :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...