Gå til innhold

Vil betale for søk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde dei klart å lage ein brukbar søkemotor utan reklame i hytt og pine hadde eg kanskje vurdert den...men når Google er alternativet er jo saken klar.

5284618[/snapback]

 

Samme sier jeg, hvorfor betale når man får Google som er den enkle og greie søketjenesten på nettet!?

5284624[/snapback]

 

Det er ikke snakk om å betale for å søke med MSN, men å få betalt.

Lenke til kommentar
Hadde dei klart å lage ein brukbar søkemotor utan reklame i hytt og pine hadde eg kanskje vurdert den...men når Google er alternativet er jo saken klar.

5284618[/snapback]

 

Samme sier jeg, hvorfor betale når man får Google som er den enkle og greie søketjenesten på nettet!?

5284624[/snapback]

 

Det er ikke snakk om å betale for å søke med MSN, men å få betalt.

5284691[/snapback]

 

BUSTED! :blush: Leste helt feil jeg...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvor Microsoft er henne jeg. Har de helt falt av lasset? Går ikke an å ta seg betalt for at folk skal søke på ting på søkemotorene deres. Hjælpes er de dumme da? Nei da bruker heller vi normale, Google.com. Den er fin også finner den det du søker på. Er jo liksom det man vil å :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvor Microsoft er henne jeg. Har de helt falt av lasset? Går ikke an å ta seg betalt for at folk skal søke på ting på søkemotorene deres. Hjælpes er de dumme da? Nei da bruker heller vi normale, Google.com. Den er fin også finner den det du søker på. Er jo liksom det man vil å :)

Når jeg i ettertid leser artikklen sikkelig ser jeg at Microsoft skal betale folk. Dette tror jeg ikke blir noen realitet. Da må de faktisk ut med mye penger/programvare. Jeg bare sier det :p har ikke MS tapt nok penger som der er a?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...