Gå til innhold

Julekalender 2005 - luke 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Simalarion:

 

http://www.hardware.no/nyheter/julekalende...ere_uke_1/21697

 

---------------------------------------

 

Vet ikke helt hva jeg eventuelt skal gjøre med dette hovedkortet hvis jeg skulle være så heldig å vinne det... har tenkt å kjøpe meg et asus kort som er i en litt annen prisklasse for å si det mildt.. men men.. morro hadde det vært å vinne lell

Lenke til kommentar
Perfekt, noen andre hovedkort som har agp støtte til socket 939 som er å anbefale ? eller er denne the one to buy ?

5272551[/snapback]

 

Denne er "one to win" !

Neida, finnes flere 939 hovedkort med AGP støtte, men kombinert med pris og funksjonalitet er vel denne et godt valg. Har hørt mange har problemer med den, men de lar seg som oftest fikses av bios flash osv. Så er du ikke komfortabel med å leke med innstillinger og flashe bios og sånt bør du lete etter et annet kort.

Lenke til kommentar

Må bare avkrefte alle påstander om det er mye problemer med dette kortet.

Har fungert smertefritt her fra første dag rett ut av boksen. Prøvd alle bios'er, overklokket og tweaket så mye jeg har vett til, og systemet er like stabilt.

Tror de problemene det rapporteres om har vel så mye med resten av hardwaren eller brukeren å gjøre.

 

Jeg har ingen problemer med å anbefale dette.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenkt å vente til M2 var på markedet en stund, siden det hadde blir ganske dyrt å oppgradere til PCI-E og DDR2 pluss CPU og HK, men kan jo klare meg en stund med dette istedet og bare kjøpe en brukt s939 og bruke det jeg har av agp og RAM, og heller vente litt til prisene på M2 pakka synker litt :)

Lenke til kommentar
Hadde egentlig tenkt å vente til M2 var på markedet en stund, siden det hadde blir ganske dyrt å oppgradere til PCI-E og DDR2 pluss CPU og HK, men kan jo klare meg en stund med dette istedet og bare kjøpe en brukt s939 og bruke det jeg har av agp og RAM, og heller vente litt til prisene på M2 pakka synker litt :)

5272957[/snapback]

 

 

Nevnte asrock kort har "oppgraderingsslot" så det har mulighet til å kjøre M2 prossesorer når den tiden kommer bvia ett ekspasjonskort.

 

Har 2 slike kort og de fungerer smertefritt med meget god ytelse på både agp og pcie skjermkort. Har selv ikke hatt noen problemer relatert til hovedkortet i mine maskiner.

 

Har ett nytt ett til salgs også om noen er interessert. :thumbup:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...